Tematem przewodnim lipcowego spotkania będą strony mobilne. Do udziału w warsztatach zaproszeni zostali najlepsi specjaliści z branży. Prelekcje wygłoszą:
- Dyrektor Badań Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych – Michał Kot, który opowie m.in. o wynikach najnowszego badania: „Mobilny konsument w świecie mobilnego internetu – 3 fala (syndyk IIBR)”,
- Head of Business agencji Redmobile – Borys Wróbel, który wraz z Michałem Samojlikiem, Dyrektorem Kreatywnym Autentiki odpowiedzą na pytanie co jest lepsze: strona czy aplikacja mobilna,
- Jakub Tabędzki, Managing Partner z Redexperts, który przedstawi najnowsze case study z krzyżówkami w RWD, z realizacji dla Agory
- oraz B2B Manager, Mateusz Kowalczyk z i-systems, który opowie jak wygląda praca w RWD w e-commerce
Szczegóły wydarzenia (dokładna agenda, prelegenci, miejsce spotkania) dostępne są na stronie www.warsawspeaksmobile.com.
Zobacz również
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.