W lipcu na Warsaw Speaks Mobile o stronach mobilnych

23 lipca (wtorek) o godzinie 19:00, w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, startuje kolejne spotkanie w ramach cyklu warsztatów o marketingu mobilnym i mobilnych technologiach: Warsaw Speaks Mobile.
O autorze
0 min czytania 2013-07-16

Tematem przewodnim lipcowego spotkania będą strony mobilne. Do udziału w warsztatach zaproszeni zostali najlepsi specjaliści z branży. Prelekcje wygłoszą:  

  • Dyrektor Badań Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych – Michał Kot, który opowie m.in. o wynikach najnowszego badania: „Mobilny konsument w świecie mobilnego internetu – 3 fala (syndyk IIBR)”,
  • Head of Business agencji Redmobile – Borys Wróbel, który wraz z Michałem Samojlikiem, Dyrektorem Kreatywnym Autentiki odpowiedzą na pytanie co jest lepsze: strona czy aplikacja mobilna,
  • Jakub Tabędzki, Managing Partner z Redexperts, który przedstawi najnowsze case study z krzyżówkami w RWD, z realizacji dla Agory
  • oraz B2B Manager, Mateusz Kowalczyk z i-systems, który opowie jak wygląda praca w RWD w e-commerce

Szczegóły wydarzenia (dokładna agenda, prelegenci, miejsce spotkania) dostępne są na stronie www.warsawspeaksmobile.com. 

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj