W menu McDonald’s® debiutuje zestaw raperki bambi

W menu McDonald’s® debiutuje zestaw raperki bambi
Polska raperka młodego pokolenia – bambi, nawiązuje współpracę z McDonald’s, w ramach której powstał zestaw. Ponadto, zapowiedziano także sprzedaż limitowanego merchu oraz koncert.
O autorze
1 min czytania 2024-09-10

Młoda artystka młodego pokolenia bambi jako pierwsza polska raperka nawiązuje współpracę z McDonald’s, wprowadzając do menu swój autorski zestaw. Jak wspomina piosenkarka, złote łuki to jej stały przystanek, zarówno w trasie koncertowej, jak również w codziennym życiu.

W menu zadebiutuje zestaw, w którego skład wchodzi Cheese&McNuggets Box z kawałkami kurczaka McNuggets®, Serowymi Cheddar Gwiazdkami, porcją frytek oraz czarnego sosu, przygotowanego na bazie sosu sojowego i czarnego pieprzu. Na deser bambi proponuje nowość – McFlurry® Skittles® wypełnione po brzegi tęczą kolorów.

Autorski zestaw to dopiero pierwsze słowo raperki w Maku. bambi zapowiada wspólny koncert na terenie restauracji McDonald’s. Fani artystki powinni śledzić aplikację oraz social media marki, ponieważ już 12 września br. zostanie ujawnionych więcej szczegółów dotyczących wydarzenia oraz konkursu, w którym będzie można zdobyć bilety. 

Ponadto bambi będzie miała własny merch. TRAPSTARTER PACK bambi x McDonald’s pojawi się w kilku dropach w aplikacji Maka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się