Młoda artystka młodego pokolenia bambi jako pierwsza polska raperka nawiązuje współpracę z McDonald’s, wprowadzając do menu swój autorski zestaw. Jak wspomina piosenkarka, złote łuki to jej stały przystanek, zarówno w trasie koncertowej, jak również w codziennym życiu.
W menu zadebiutuje zestaw, w którego skład wchodzi Cheese&McNuggets Box z kawałkami kurczaka McNuggets®, Serowymi Cheddar Gwiazdkami, porcją frytek oraz czarnego sosu, przygotowanego na bazie sosu sojowego i czarnego pieprzu. Na deser bambi proponuje nowość – McFlurry® Skittles® wypełnione po brzegi tęczą kolorów.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Autorski zestaw to dopiero pierwsze słowo raperki w Maku. bambi zapowiada wspólny koncert na terenie restauracji McDonald’s. Fani artystki powinni śledzić aplikację oraz social media marki, ponieważ już 12 września br. zostanie ujawnionych więcej szczegółów dotyczących wydarzenia oraz konkursu, w którym będzie można zdobyć bilety.
Ponadto bambi będzie miała własny merch. TRAPSTARTER PACK bambi x McDonald’s pojawi się w kilku dropach w aplikacji Maka.
Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Słuchaj podcastu NowyMarketing