Jest nią galeria zdjęć w smartfonie Huawei P10 wyposażonym w czytnik linii papilarnych. Za przygotowanie kreacji odpowiada DDB&tribal.
Tworząc animację, skupiono się na indywidualnym doświadczeniu użytkownika – to właśnie user experience stał się nośnikiem przesłania kampanii. Film jest w pełni interaktywny, nie korzysta z trików technologicznych – wystarczy przyłożyć palec w wyznaczonym miejscu ekranu. To dotyk palca użytkownika „ożywia” interaktywną galerię Huawei P10. W filmie wykorzystano obrazy udostępnione przez The Metropolitan Museum of Art w Nowym Jorku, m.in. dzieła Moneta, Renoira, Poussina oraz Leutzego.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Kreacja została wykonana w formacie pionowym z myślą o pełnoekranowej emisji na ekranach smartfonów. Za przygotowanie filmu odpowiada agencja DDB&tribal, która współpracowała z domem produkcyjnym Cut Cut oraz The Metropolitan Museum of Art w Nowym Jorku. Za postprodukcję odpowiada Coloroffon, a za udźwiękowienie Halo Productions.