W spocie położono duży nacisk na konsekwencje związane z niedoborem snu. Widzimy więc objawy niewyspania, które – lekko przerysowane – wyglądają groteskowo. Zwłaszcza gdy puentuje je bagatelizujący uśmiech. Właśnie ta akceptacja jest problemem adresowanym w kampanii.
Wsparciem w jego rozwiązaniu jest opracowany z ekspertami Poradnik SleepWell by Samsung. Z kolei najnowszy produkt – Samsung Galaxy Watch 5 i 5Pro z funkcją monitorowania snu – przypomina, że samo posiadanie zegarka nie wystarczy. Najwyższy czas wyciągnąć wnioski i zadbać o sen.
Zobacz również
– Dzięki temu kampania reklamowa skłania do refleksji, poruszając ważny problem społeczny związany z niedoborem snu – mówi Zofia Tarnawczyk, senior copywriter w Hand Made.
Kampania emitowana jest w kanałach digitalowych oraz w wybranych kinach.
Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotu wideo i kreacji digitalowych oraz projekt dedykowanej strony internetowej. Współpraca obejmuje także działania z ekspertami z Instytutu BezStresu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing