Samsung opublikował na YouTubie nową reklamę „Growing Up”. Tym razem Apple oberwało się za braki w telefonach marki, których od pierwszej premiery smartfona było wiele. Reklama rozpoczyna się od sceny przed Apple Store w roku, gdy debiutował pierwszy iPhone. Samsung w spocie wyśmiewa między innymi brak wodoszczelności, slotu na karty microSD czy tradycyjnego złącza słuchawkowego. Po pewnym czasie bohater wideo dorasta i biorąc przykład ze swojej dziewczyny, „przesiada się” na Samsunga, co okazuje się strzałem w 10!
Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Wieden + Kennedy.
Zobacz również
PS
Pod koniec marca odbyła się premiera nowego Samsung Galaxy S8. Fani z niecierpliwością czekali na kolejną odsłonę kultowego już modelu producenta. Recenzje, testy oraz krytykę zostawimy technologicznym ekspertom. My prezentujemy zestawienie TOP5 reklam marki! Znajdziecie je → tutaj.
Po premierze iPhone’a długo mówiło się o nowościach i innowacjach marki. Co zaproponowała nam marka w tym roku?
Słuchaj podcastu NowyMarketing