W nowej reklamie Samsung wyśmiewa wady Apple i zapewnia, że każdy, kto dorasta, rezygnuje z “nadgryzionego jabłka”

W nowej reklamie Samsung wyśmiewa wady Apple i zapewnia, że każdy, kto dorasta, rezygnuje z “nadgryzionego jabłka”
W tym roku rywalizacja między Samsungiem a Apple może być gorętsza niż kiedykolwiek. Po jednej stronie nowy Galaxy S8 i Note 8, po drugiej iPhone X i iPhone 8. Kto wyjdzie z „wojny” obronną ręką?
O autorze
1 min czytania 2017-11-06

Samsung opublikował na YouTubie nową reklamę „Growing Up”. Tym razem Apple oberwało się za braki w telefonach marki, których od pierwszej premiery smartfona było wiele. Reklama rozpoczyna się od sceny przed Apple Store w roku, gdy debiutował pierwszy iPhone. Samsung w spocie wyśmiewa między innymi brak wodoszczelności, slotu na karty microSD czy tradycyjnego złącza słuchawkowego. Po pewnym czasie bohater wideo dorasta i biorąc przykład ze swojej dziewczyny, „przesiada się” na Samsunga, co okazuje się strzałem w 10!

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Wieden + Kennedy.

PS

Pod koniec marca odbyła się premiera nowego Samsung Galaxy S8. Fani z niecierpliwością czekali na kolejną odsłonę kultowego już modelu producenta. Recenzje, testy oraz krytykę zostawimy technologicznym ekspertom. My prezentujemy zestawienie TOP5 reklam marki! Znajdziecie je → tutaj

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Po premierze iPhone’a długo mówiło się o nowościach i innowacjach marki. Co zaproponowała nam marka w tym roku?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się