Klienci mogą włączyć się w akcję, kupując w sklepach Kaufland Charytatywny Kalendarz Adwentowy. Złotówka ze sprzedaży każdego kalendarza zostanie przekazana na działania PAH – pomoże więc osobom, które zostały poszkodowane w wyniku klęsk żywiołowych oraz konfliktów zbrojnych. Kalendarz nie tylko pozwoli wesprzeć potrzebujących, ale będzie również idealnym podarunkiem dla najmłodszych z okazji nadchodzących mikołajek.
– Z roku na rok obserwujemy, że klienci coraz chętniej angażują się w akcje, dzięki którym mogą wesprzeć potrzebujących. W myśl naszego hasła „Zróbmy to razem” staramy się stwarzać im okazje do pomocy przy okazji codziennych zakupów. Dzięki poprzednim edycjom kalendarza przekazaliśmy Polskiej Akcji Humanitarnej 100.000 zł. Wierzymy, że w tym roku zaangażowanie klientów będzie równie wysokie – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Zobacz również
Badania pokazują, że Polacy mają potrzebę pomagania. Aż 73% uważa, że trzeba być wrażliwym i gotowym do pomocy innym ludziom*. Odsetek osób chętnych do niesienia pomocy jest najwyższy od 2002 roku, a tego podejścia nie zmieniła również pandemia*.
* CBOS, Altruizm w opiniach i działaniach, 2020 rok
![Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/dzieci-sa-z-nami-opinie-1-142x0-c-default.jpg)
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]