27 listopada br. w Auli Artis po raz trzeci odbędzie się bezpłatna konferencja Marketing i Technologia 2014. Poprzednie edycje zgromadziły setki fanów marketingu i nowoczesnych technologii wykorzystywanych w budowaniu strategii marki. Listopadowa odsłona będzie okazją do ponownego spotkania, w trakcie którego uczestnicy dowiedzą się, jak tradycyjny marketing można wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowoczesne technologie, a co najważniejsze – jak na tym zyskują konsumenci i marki.
Zaproszenie na konferencję przyjęli praktycy związani z branżą marketingową i nowymi technologiami, w tym Roman Łoziński – Ars Thanea, Joanna Nagadowska – Google, Mateusz Puszczyński – Allegro, Kamil Dziadkiewicz -Omni3dD, Jacek Kotarbiński, Filip Beźnicki – Agencja Next, Piotr Chmielewski – Social Media Now, Karolina Liberka – Marketing w praktyce, Marta Siembab – Senselier,Maciej Kawecki – Brandburg, Karol Wyszyński – LifeTube. Konferencji towarzyszyć będzie wystawa TechZone, na której zaprezentowane zostaną nowości technologiczne m.in. drukarki 3D, OculusRift (okulary z efektem trójwymiarowej rzeczywistości), drony, koparka bitcoinów (urządzenie do produkcji wirtualnej waluty), aplikacje na smartfony „poszerzające” rzeczywistość.Poza inspirującymi wystąpieniami specjalistów z branży marketingu, po zakończeniu konferencji odbędzie się konkurs Startup Mixer przeznaczony dla startupów działających w obszarze marketingu i marketingowego wsparcia sprzedaży.
Zobacz również
Celem każdego marketingowca jest skuteczna komunikacja z klientami, poznanie jego potrzeb i oczekiwań. Współczesny technologiczny świat przekształca naszą rzeczywistość, wciągając nas w sieć coraz to nowszych zależności i nieograniczonych interakcji, wymusza kreowanie nowych rozwiązań komunikacyjnych. Z uczestnikami konferencji, zaproszeni przez nas specjaliści, podzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą w tym obszarze– mówi Karolina Kotkowska, Dyrektor Marketingu WSNHiD.
Organizatorami wydarzenia są Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwaoraz SpeedUp Venture Capital Group, wiodąca polska grupa funduszy wczesnej fazy inwestujących na wszystkich etapach rozwoju nowych przedsiębiorstw. Partnerem strategicznym konferencji jest Dark StorkStudios.
W dzisiejszych czasach marketingu od nowych technologii nie da się oddzielić. Kiedy cztery lata temu rozpoczynaliśmy pracę nad konferencją nie myśleliśmy o niej jako o cyklicznym wydarzeniu. Jednak rozmowy z prelegentami i uczestnikami utwierdziły nas w przekonaniu, że warto i że takie wydarzenie jest potrzebne – mówi Monika Synoradzka, CMO SpeedUpGroup. Tegoroczna konferencja, dostarczy uczestnikom jeszcze większej dawki konkretnej wiedzy na temat rozwiązań i możliwości jakie dają im najnowsze technologie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wstęp na konferencję jest bezpłatny, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji. Szczegółowe informacje, harmonogram oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partner strategiczny: Dark StorkStudios
Partner: Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Patronat medialny: Press, Marketing w praktyce