Do „pracy marzeń” na Teneryfie, którą ogłosili razem na początku lutego, zgłosiło się ponad 10 tys. osób. Kampania „Misja Zmiana” będzie szeroko promowana w mediach, a w jej ramach zaplanowano działania edukacyjne i motywujące do zmian zawodowych.
fot. Materiały prasowe Rocket Jobs, Just Join IT
Zobacz również
Fenomen na rynku
– Rocketjobs.pl i justjoin.it zostali partnerami Kanału Zero w styczniu 2024 r., jeszcze przed startem projektu. Marki połączyła z Krzysztofem Stanowskim zmiana. Krzysiek zmienił swoje życie, zmieniając pracę, a my pomagamy ludziom zmienić prace na lepszą — skomentował nawiązanie współpracy Piotr Nowosielski, właściciel portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it.
Na start Kanału Zero portale wspólnie ze Stanowskim ogłosiły „pracę marzeń”, gdzie do zdobycia był miesięczny pobyt all inclusive na Teneryfie płatny 1000 zł dziennie. Teraz Krzysztof Stanowski wziął udział w spocie promującym kampanię „Misja Zmiana”.
fot. Materiały prasowe Rocket Jobs, Just Join IT
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Najtrudniejszy pierwszy krok
Wielu Polaków nie czuje się dobrze w obecnym miejscu pracy. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ASM Research Solutions Strategy na zlecenie rocketjobs.pl 1,3 na 4 pracowników biurowych często myśli o zmianie firmy. Ich głównymi motywacjami jest niskie wynagrodzenie (74,1 proc.) oraz praca ponad siły i normy (58,8 proc.). Niestety na drodze do lepszego życia zawodowego napotykają wiele barier, takich jak brak wiary we własne możliwości czy obawa przed nowym miejscem pracy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. Materiały prasowe Rocket Jobs, Just Join IT
Główni partnerzy Kanału Zero dodadzą zmianom skrzydeł
Kampania „Misja Zmiana” ma na celu motywowanie do zmiany pracy na bardziej
satysfakcjonującą oraz przygotowanie do tego kroku. W spocie Krzysztof Stanowski otwarcie przyznaje, że zmiana pracy jest sposobem, by wszystko było OK. A robi to w zabawnym dialogu z Julką, bohaterką poprzednich kampanii rocketjobs.pl.
Co w ramach kampanii?
„Misja Zmiana” to nie tylko spot, który zostanie wyemitowany w Kanale Zero oraz będzie wyświetlany w digitalu z naciskiem na social media. Portale pracy rocketjobs.pl i just.join.it zaplanowały szereg działań związanych z edukacją wokół zmiany. Pojawi się między innymi e- book „Jak pisać spoko CV?”, materiały dedykowane osobom z branży technologicznej pt. „Misja Zmiana w IT”, cykl webinarów o tematyce psychologicznej w ramach współpracy z Mindwell oraz program „Godzinka z Chatem GPT”. Ponadto eksperci portali będą gościć w różnych programach Kanału Zero, tłumacząc, na czym polega Misja Zmiana i podpowiadając jak zmienić pracę na lepszą. Kampania wystartowała 15 lutego i potrwa do końca marca 2024 r.
Zdjęcie główne: materiały prasowe Rocket Jobs, Just Join IT