W ramach akcji Back To School, CCC zaprasza do udziału w Game Garage Playoffs

Do rozgrywek stają najpopularniejsi influencerzy i gwiazdy najnowszej kampanii, na czele topowym polskim raperem – Smolastym.
O autorze
1 min czytania 2022-08-16

Do najnowszej kampanii obuwia sportowego na sezon jesień-zima 2022, CCC zaprosiło największe osobowości świata muzyki, gier i internetu. Polskich i zagranicznych ambasadorów będziemy mogli zobaczyć zarówno w sesji fotograficznej i dedykowanym klipie video, jak również spotkać osobiście na trasie Game Garage Playoffs w największych miastach w Polsce.

Wśród polskich gwiazd kampanii znaleźli się Smolasty, Kinga Sawczuk, Iza Zabielska, Ogi Ugonoh oraz Kaluch. Do ich drużyny dołączyli również zagraniczni ambasadorzy: Peti Marics, Vivien Sapi, Laurą Giurcanu, Cesar Bitlan oraz Catalin Ionut. 

Kampanii promującej akcję Game Garage Playoffs towarzyszą produkty najlepszych światowych marek: Adidas, Reebok, Puma, Fila, Champion, Converse i Vans. Jesienne propozycje od CCC to przede wszystkim ukłon w stronę mody ulicznej. Luz, wygoda i funkcjonalność definiują wizerunki ambasadorów najnowszej kampanii. Stylowe sneakersy i komfortowe ubrania w sportowym stylu idealnie wpisują się w codzienne miejskie stylizacje. Ich dopełnieniem będą akcesoria dostępne w jesienno-zimowej kolekcji: plecaki i torby sportowe z dużym logo. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji Game Garage Playoffs, CCC wyruszy w trasę po Polsce, by rzucić wyzwanie miłośnikom gier. W salonach CCC, w 8 największych miastach Polski, odbędą się gamingowe eventy, w których wezmą udział ambasadorzy kampanii. W kolejnych tygodniach CCC, wraz ze Smolastym, Kaluchem, Kingą Sawczuk, Izą Zabielską oraz największymi influencerami ze świata gamingu, zawita do Gdańska, Katowic, Łodzi, Szczecina, Warszawy, Wrocławia, Krakowa i Poznania. Spotkania z cyklu Game Garage Playoffs to niepowtarzalna okazja, by spotkać się z ulubionymi gwiazdami oraz zaprezentować swoje umiejętności we wspólnej grze na konsoli. Na uczestników spotkań będą czekać wyjątkowe atrakcje, w tym panele dyskusyjne czy konkursy z nagrodami. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pierwsze gamingowe spotkanie już 16 sierpnia w Gdańsku. Szczegóły wydarzenia TUTAJ.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się