Twórcy występujący w produkcji są zarówno piosenkarzami, tancerzami, jak i aktorami, a ponadto sami jako dział marketingu marki mieli wpływ na jej finalny efekt.
Musical to koncept niezobowiązującej produkcji reklamowej, która łączy to co dla młodych ludzi najważniejsze: taniec, muzykę, a przede wszystkim dobrą zabawę. Musical nawiązuje do całorocznej strategii, w której nowi ambasadorzy marki przejęli istniejący dział marketingu. Angażują się w jego działanie oraz zachęcają do współtworzenia kampanii przez swoich fanów. Młodzi tym razem wprowadzają swoich starszych kolegów z działu w swój unikalny, młodzieżowy, a jednocześnie bajkowy świat opisany obrazem i muzyką.
Zobacz również
Musical ma otwarte zakończenie i to oglądający może zdecydować, za którym smakiem podąży. Ambasadorzy poszczególnych wariantów zachęcają do włączenia się właśnie w ich rytm, jedni w bałkański pełen temperamentu ukrytego pod zakrętką Shokaty, inni w elektronicznych rytmach Malinny.
Wykonawcami są muzyczne gwiazdy marki: Julia, Sylwia, Jeremi i Artur, które opowiadają słowami piosenki o owocowym świecie marki, powiększającej swoją rodzinę produktów o dwa nowe warianty smakowe. Wkład w powstanie utworu mieli konsumenci, którzy współtworzyli tekst w konkursach na kanałach marki. Na każdym etapie komunikacji konsumenci Fanta mogli współdecydować o kształcie projektu. To bajeczna opowieść pełna kolorów i wspólnej zabawy, którą tworzą młodzi zdolni ambasadorzy Fanta w przerysowanym i nieco groteskowym świecie.
Strategię oraz koncepcję kreatywną kampanii przygotował dom mediowy MediaCom. Za produkcję Musicalu odpowiedzialny jest dom produkcyjny Makata. Natomiast, za działania promocyjne i obsługę Social Media – LiquidThread.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing