W świątecznej kampanii Visa zachęca do płacenia za prezenty zbliżeniowo i w internecie

Ruszyła świąteczna kampania Visa promująca szybkie, wygodne i bezpieczne płatności Visa bez względu na to jaki prezent i gdzie zdecydujemy się zakupić. Kampanię wspiera świąteczna loteria z siecią sklepów Lidl.
O autorze
2 min czytania 2020-11-24

Ruszyła świąteczna kampania Visa, która przypomina konsumentom, że niezależnie od tego, jakimi prezentami zdecydują się obdarować swoich najbliższych lub tego, gdzie postanowią zrealizować swoją listę zakupów na święta, mogą za nie szybko, wygodnie i bezpiecznie zapłacić Visa. Dodatkowo Visa można płacić w różny sposób – za bożonarodzeniowe sprawunki możemy zapłacić smartfonem, smartwatchem, kartą w sposób zbliżeniowy czy też płacąc Visa w sieci. Ogólnopolska kampania obejmuje telewizyjne spoty reklamowe oraz zasięgowe działania w internecie i w mediach społecznościowych. Kampanii będzie towarzyszyła świąteczna loteria zorganizowana z siecią sklepów Lidl.

– W ramach kampanii świątecznej chcemy w przyjemny sposób przypomnieć konsumentom, że Visa mogą płacić szybko, wygodnie i bezpiecznie na wiele sposobów, niemal w każdej sytuacji, niezależnie od tego gdzie kupują prezenty i produkty na wigilijny stół – czy to w małym lokalnym sklepiku czy w sieci. Dodatkowo, dzięki płatnościom Visa w internecie, mogą kupować nie wychodząc z domu i bez konieczności płacenia gotówką kurierowi przy odbiorze. Naszym celem jest, aby Visa można było płacić w jak największej liczbie miejsc, czy to w sklepach stacjonarnych, czy online. Cieszymy się, że Polacy są otwarci na innowacyjne metody transakcji, na przykład smartfonem czy płacąc Visa w sklepach internetowych – mówi Katarzyna Jezierska, dyrektorka marketingu Visa na Europę Środkowo-Wschodnią.

Polska jest pierwszym krajem na świecie, w którym w każdym terminalu można zapłacić zbliżeniowo. Według danych Visa, w Polsce działa już ponad milion terminali płatniczych obsługujących tego typu transakcje. Po podniesieniu limitu dla płatności zbliżeniowych bez konieczności potwierdzania ich kodem PIN, średnia kwota zakupów w transakcjach zbliżeniowych w Polsce wzrosła o ponad 10% w okresie kwiecień 2020 – czerwiec 2020. Polacy coraz chętniej używają też kart Visa w internecie. W czerwcu br. liczba transakcji w e-handlu z wykorzystaniem kart Visa wzrosła o 30% w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej.

Kampania świąteczna Visa potrwa do 27 grudnia 2020 r. Na jej potrzeby przygotowano 15 i 30-sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Towarzyszą mu działania w internecie oraz w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię wspiera świąteczna loteria konsumencka z atrakcyjnymi nagrodami, zachęcająca do płacenia Visa w sieci sklepów Lidl. Uczestnicy loterii będą mieli możliwość wygrać cztery pakiety zakupów o wartości 10 000 zł każdy oraz dwanaście pakietów, każdy o wartości 1 000 zł. Aby wziąć udział w loterii wystarczy dodać kartę Visa do aplikacji Lidl Plus oraz zarejestrować ją na stronie www.lidl.pl/visa. Następnie, przy użyciu aplikacji Lidl Pay, należy zapłacić za zakupy w sklepie Lidl. Im częściej skorzystamy z tej formy płatności, tym większe mamy szanse na wygranie cennych nagród.

Loteria potrwa od 30 listopada do 24 grudnia 2020 r. i zostanie zwieńczona ogłoszeniem zwycięzców. Będzie ona wspierana emisją 15-sekundowego spotu telewizyjnego oraz działaniami w internecie i w mediach społecznościowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za opracowanie kreacji kampanii i loterii oraz produkcję spotów reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast strategią, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się