Źródło ilustracji: thegamecreater.com
PlayStation Australia opublikowało na YouTube film promujący premierę nowej gry. Ci, którzy mieszkają w Sydney, będą mieli okazję być świadkami instalacji „Spectacular Save”, która została umieszczona na Watermans Cove w Barangaroo. Instalacja jest promocją gry Spider-Man 2 na PlayStation 5.
Zobacz również
Na wystawie można zobaczyć dużą ciężarówkę z motywem Spider-Mana, która jest zawieszona w powietrzu za pomocą taśmy zawierającej biały wzór głównego bohatera oraz czarny wzór jego antagonisty – Venoma. Pojawiają się też ludzie odgrywający rolę policjantów z gry i komentujący poczyniania Spider-Mana.
Recenzja gry na PS5
Niedawno ukazała się recenzja na portalu Game Crater. Powstała tuż przed wydaniem gry ze Spider-Manem. Ogólna ocena jest pozytywna. W recenzji podkreślono dopracowanie wszelkich elementów, które dla gracza są kluczowe, by poziom odpowiedniej rozgrywki był zapewniony.
– Marvel’s Spider-Man 2 to triumf mistrzowskiej fabuły, ekscytującej rozgrywki i kinowego widowiska. Jest to fenomenalne doświadczenie od początku do końca dzięki bogatej, głęboko emocjonalnej narracji, wybuchowym scenom, wyrafinowanej walce i niezwykle satysfakcjonującej zawartości pobocznej. Podczas gdy błędy czasami przeszkadzają w nieskazitelnej przyjemności, ogólne wrażenia z gry Marvel’s Spider-Man 2 są tak cudownie genialne, że trudno się tym przejmować – czytamy na portalu Game Crater.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS Biżuteria oraz dekoracje do domu od Marvela i Swarovskiego
Napędzane poczuciem bohaterstwa i odkrywania siebie, Marvel i Swarovski nawiązały współpracę, aby wprowadzić na rynek nową kolekcję biżuterii i dekoracji dla domu. Każdy element inspirowany jest ikoniczną postacią z komiksów Marvela, uchwyconą z wyjątkowym savoir-faire i dbałością o szczegóły. Pod każdym kątem mistrzowskie szlify marki Swarovski pokazują ikoniczny wygląd każdego Super Bohatera z niezwykłą autentycznością.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2 Coca-Cola z limitowaną linią napojów i atrakcjami dla fanów Marvela
Coca-Cola, wraz The Walt Disney Company, prowadziły w Polsce kampanię „The Multiverse Awaits – Coca-Cola and Marvel”. Celem największej jak dotąd współpracy obu marek było podniesienie poziomu rozrywki w domu. Na konsumentów czeka specjalna linia napojów, a także wiele atrakcji w aplikacji CokeApp.