Tegoroczna nowość AMBRA S.A. – Cydr Lubelski Niefiltrowany wyznacza nowy wzorzec polskiego cydru i nowy sposób komunikacji tej najmłodszej kategorii na rynku lekkich alkoholi. Marka sięga do swoich źródeł – do naturalności, bycia sobą, otwartości i do mówienia prosto z jabłka (czyli prosto z mostu). Zarówno smak cydru, jak i przesłanie są jeszcze głębsze, a poczucie humoru bardziej cięte. Motywem przewodnim wakacyjnej kampanii Cydru Lubelskiego jest sztuka tatuażu, będąca wyjątkowym sposobem na wyrażenie swojego prawdziwego „ja” – bez niedomówień i na zawsze. Najlepiej pokazuje to 45-sekundowa historia #niefiltrowanej imprezy, podczas której – jak to w komediach i w życiu bywa – katastrofa goni katastrofę. To właśnie dzięki tatuażom jej bohaterowie odkrywają swoje prawdziwe oblicza: bez maski i filtra. Jak to się skończy?
– #NIEFILTRUJEMY to hasło kampanii, które jednocześnie silnie wiąże się z ideą wartościowego produktu oraz stylem życia: autentycznością, naturalnością, bezpośredniością. Zachęcamy do odkrywania siebie, tak jak i my wciąż odkrywamy bogactwo smaku polskich jabłek. Nasza strategia rozwoju Cydru Lubelskiego oparta na jeszcze wyższej jakości i naturalności produktu przynosi pierwsze owoce. Cydr Lubelski Niefiltrowany i Cydr Lubelski Antonówka Niefiltrowany zdobyły brązowe medale na największym na świecie festiwalu Bath&West International Cider Competition w Shepton Mallet w Anglii – mówi Agata Domaradzka, dyrektor marketingu AMBRA S.A.
Zobacz również
Cydr Lubelski już nie raz pokazał, że zależy mu na nawiązaniu prawdziwej, szczerej relacji z konsumentami. Najlepszym tego dowodem jest trasa koncertowa Cydr Lubelski Spragnieni Lata (w tym roku eventowa twarz kampanii #NIEFILTRUJEMY), promująca niepokornych, oryginalnych, autentycznych w wyrazie artystów, którzy idą swoją drogą, mają odwagę nie popaść w masowość, walczyć o swoją tożsamość i wreszcie takich, którzy przyciągają równie nietuzinkową publiczność. W tym roku z Cydrem Lubelskim grają Bovska, Iza Lach i Dwa Sławy. Już podczas pierwszego koncertu we Wrocławiu hip-hopowy duet Dwa Sławy zeskoczył ze sceny, wmiksował się w żywiołowy tłum i wykonał fragment koncertu wśród publiczności, tworząc niepowtarzalną atmosferę spontanicznej imprezy. To właśnie Cydr Lubelski tworzy naturalny polski lifestyle – bez zadęcia, z dobrą muzyką, w wakacyjnych plenerach i z lekkim, orzeźwiającym napojem w dłoni. Wśród publiczności łatwo zauważyć wielu fanów sztuki tatuażu.
– Chcemy inspirować konsumentów. W naszej komunikacji przekonujemy: bez względu na to, czy twój tatuaż jest przejawem buntu, poczucia wolności, uczucia do najbliższej osoby, ważnych momentów w życiu, wspomnień czy po prostu podkreśla twój charakter, pokaż go! Niczego nie ukrywaj i nie zakrywaj! Nie filtruj! Nawet idąc po raz pierwszy do rodziców swojej dziewczyny czy na rozmowę rekrutacyjną. Bądź sobą! Czerp z życia pełnymi garściami! Nie masz tatuażu? Nic nie szkodzi. Po prostu wyraź siebie najpełniej jak potrafisz, bądź tu i teraz – mówi Robert Walewski, brand manager Cydru Lubelskiego.
Finałem akcji będzie konkurs tatuażu 16 września na imprezie #NIEFILTRUJEMY podczas Lubelskiego Święta Młodego Cydru. Wcześniej będzie można „odkryć siebie” na fanpage’u Cydru Lubelskiego i stać się bohaterem niefiltrowanej galerii niepokornych ludzi z tatuażem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Najbardziej niefiltrowanych tatuaży poszukiwać będziemy też podczas koncertów trasy Cydr Lubelski Spragnieni Lata – uzupełnia Robert Walewski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerem wydarzenia, który zadba o uwiecznienie spontanicznych tatuażowych coming outów i niefiltrowanej zabawy na eventach będzie Fujifilm ze swoją strefą Instaxa!
Scenariusz spotu sponsoringowego opracowała agencja Mind Progress, a wyreżyserował go Roman Przylipiak, polski reżyser filmowy, scenarzysta, grafik i fotograf, znany przede wszystkim z realizacji teledysków. Za produkcję odpowiada Dom Produkcyjny D35, a za zakup mediów SDE Media & Events i bezpośrednio AMBRA S.A, producent Cydru Lubelskiego.
Aktywności telewizyjne zostaną wsparte szeroko zakrojonymi działaniami w punktach sprzedaży, wykorzystującymi atrakcyjną dedykowaną linię materiałów POS, które przygotowuje agencja Brandy Design. Za eventy podczas trasy koncertowej Spragnieni Lata odpowiada agencja koncertowa yMusic, za komunikację public relations – agencja Kuźnia PR, a social media – Emarketing Experts, twórcy nowej strony internetowej Cydrlubelski.pl. Kampania pod hasłem #NIEFILTRUJEMY potrwa od 1 lipca do końca wakacji. Zapraszamy na imprezę finałową #NIEFILTRUJEMY 16 września 2017 r. w Lublinie!