Wydarzeniu odbywającemu się w warszawskim Centrum Olimpijskim towarzyszyć będą Gala Sportu i Biznesu oraz targi SportExpo. W tym roku odbędzie się także finał Sports Startup Project – konkursu na najciekawszy projekt innowacyjny lub startup w branży sportowej.
W Centrum Olimpijskim prelegenci poruszą m.in. tematykę przyszłości mediów cyfrowych i mobilnych, dynamiki frekwencji na trybunach, storytellingu czy programów lojalnościowych. Wśród gości XIV Dni Marketingu Sportowego znajdują się zarówno prelegenci krajowi, jak Dariusz Andrian (VML Poland) czy Michał Pajdak (Appgration), jak i zagraniczni. Warszawę odwiedzą m.in. pracująca dla fińskiej loterii narodowej Johanna Kozul i menadżer piłkarskich gwiazd, Alessandro Filizola.
Zobacz również
Drugi dzień konferencji ma charakter bardziej warsztatowy. Uczestnicy poznają tajniki organizacji eventu sportowego, kształtowania wizerunku klubowego i tworzenia projektu sponsoringowego. Wiedzę w praktycznym ujęciu 18 marca przekażą uczestnikom Dni Marketingu Sportowego m.in. Michał Pol, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego, menadżer wizerunku reprezentantów polski Wojciech Szaniawski i Wiktor Cegła, dyrektor marketingu Legii Warszawa.
W ciągu dwóch dni każdy uczestnik DMS ma szansę nawiązać przełomowe znajomości – tradycyjnie już, w przerwie między prelekcjami odbędzie się Business Speed Dating. W trakcie wydarzenia odbędzie się również premiera nowej publikacji branżowej: „Marketing sportowy – wyzwania i możliwości”. Polscy eksperci ds. marketingu traktują w niej m.in. o wizerunku sportowym, sponsoringu i kreowaniu marki sportowej
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]