Z początkiem maja, w ścisłym centrum Warszawy przy ul. Chmielnej 98 został odsłonięty unikatowy mural. Jego bohaterem jest vivo V23 5G – najnowszy model smartfona wyposażony w zmieniającą kolor obudowę. Wielkoformatowe malowidło wykonane farbą reagującą na światło UV odkrywa swoją magię jednak dopiero nocą, kiedy doświetlone lampami, ukazuje ukrytą za dnia drugą warstwę grafiki.
W vivo chcemy być blisko konsumentów i ich zaskakiwać, dlatego wybraliśmy formę reklamy, która naturalnie wpisuje się w miejski krajobraz, jednocześnie podkreślając unikatową cechę naszego nowego smartfona – charakterystyczna obudowa modelu vivo V23 5G reaguje na światło ultrafioletowe, zmieniając barwę ze złotej na niebiesko-zieloną. Mamy nadzieję, że mural, który nocą i za dnia prezentuje się zupełnie inaczej pozytywnie zaskoczy naszych użytkowników – mówi Karolina Romanowska, business development and marketing manager w vivo.
Zobacz również
Mural zajmujący łączną powierzchnię 237 m2 był tworzony przez 6 dni. Autorem pracy jest projektant graficzny i ilustrator Wiktor Pilipczuk, znany szerzej jako @obiektor. Z kolei produkcją zajęła się agencja Good Looking Studio.
Stworzenie projektu dla vivo było dla mnie interesującym wyzwaniem oraz świetną zabawą, dzięki której odkryłem nowe medium do artystycznej ekspresji. Cieszę się, że w wyniku naszej współpracy powstała grafika wpisująca się w moją twórczość z jednoczesnym ukazaniem kluczowej funkcjonalności produktu – dodaje Wiktor Pilipczuk, projektant graficzny i ilustrator.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach