Firma In Post ulepsza swoje usługi i dla najbardziej niecierpliwych klientów wprowadza opcję, dzięki której przesyłki trafiają do Paczkomatów tego samego dnia, w którym zostały nadane. Od 14 września paczki nadane w obrębie jednego miasta muszą trafić przed godz. 16:30 do centrum dystrybucji, aby w tym samym dniu znaleźć się u adresata.
Same Day Delivery InPost jest usługą, za którą klienci nie ponoszą żadnych dodatkowych opłat. Oferta obejmuje Paczkomaty zlokalizowane na terenie Warszawy i Łodzi. Firma zapowiada, że opcja ma zostać rozszerzona także na inne miejscowości.
Zobacz również
– W takiej sytuacji niezależnie od tego, czy sklep ma integrację z InPostem, czy konsument wybrał dostawę następnego dnia, czy dostawę weekendową, bez żadnych dodatkowych opłat my postaramy się te przesyłki dostarczyć do paczkomatów tego samego dnia. To oznacza, że jeszcze tego samego wieczoru nasi klienci będą mogli odebrać je z paczkomatu – zaznaczył w rozmowie z Newserią Rafał Brzoska.
E-commerce nieustannie się rozwija, a od początku pandemii znacznie wzrosło zainteresowanie na usługi dostaw do Paczkomatów. Według danych pochodzących z raportu E-commerce w Polsce 2020. Gemius dla e-Commerce Polska aż 61% konsumentów preferuje odbiór przesyłek ze specjalnych skrytek w paczkomatach.
Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost SA w rozmowie z Newserią dodał, że Same Day Delivery to nowa jakość dostarczania przesyłek, a firma stała się prekursorem na polskim rynku, dostarczając paczki najszybciej, jak to możliwe.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Polski e-commerce rośnie jak na drożdżach, a polski konsument staje się coraz bardziej wymagający, 80 proc. klientów mówi, że będzie kupować więcej, jeżeli przesyłki będą dostarczane szybciej. InPost odpowiada na te oczekiwania, podnosimy poprzeczkę dla wszystkich graczy na rynku, którzy te przesyłki dostarczają – powiedział Rafał Brzoska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dostawa przesyłki kilka godzin po nadaniu jest możliwa dzięki prowadzonym przez firmę InPost programom inwestycyjnym obejmującym m.in. rozbudowę floty samochodowej, innowacyjne rozwiązania IT oraz stałe powiększanie sieci Paczkomatów na terenie całego kraju.
PS
Dostawa do paczkomatów w Polsce ma duże znaczenie w związku z rozwijającym się e-commerce. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, Polacy są w światowej czołówce pod względem częstotliwości zakupów online.
PS 2
Aplikacja InPost Mobile w czasach pandemii bije rekordy popularności. Jak pokazują statystyki, w samym 2020 roku korzystało z niej prawie 4 miliony użytkowników, a liczba ta nieustannie się powiększa.