Wafelki Lusette inspirują w konkursie

Agencja Heads Advertising, w ramach stałej współpracy z I.D.C. Polonia, przygotowała konkurs konsumencki dla marki wafelków Lusette. Celem akcji było zwiększenie świadomości marki.
O autorze
0 min czytania 2017-03-23

źródło zdjęcia: pexels.com

Akcję podzielono na dwa etapy. Pierwszy obejmował sam konkurs – skierowany do blogerów współpracujących z platformą Durszlak.pl. Zadaniem uczestników było umieszczenie na blogu autorskiego deseru, którego głównym składnikiem jest wafelek Lusette. W konkursie wzięło udział ponad 160 blogerów (średniej ilość uczestników konkursów na Durszlak.pl wynosi 70 os.) , spośród których wyłoniono 3 zwycięzców i 10 wyróżnień.

W czasie trwania kampanii fraza „Lusette” osiągała zasięgi w wysokości do 50 tys. odsłon dziennie (dane wg Brand24).  

Drugi etap akcji polegał na dalszej promocji

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

, ale z wykorzystaniem uzyskanego contentu w postaci nagrodzonych przepisów. W tym celu powstała dedykowana kampania odsłonowa oraz treści do mediów społecznościowych marki. 

I.D.C Polonia współpracuje z Heads Advertising od początku 2017 roku. Agencja zajmuje się kompleksową obsługą digital marki Lusette. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się