źródło zdjęcia: pexels.com
Akcję podzielono na dwa etapy. Pierwszy obejmował sam konkurs – skierowany do blogerów współpracujących z platformą Durszlak.pl. Zadaniem uczestników było umieszczenie na blogu autorskiego deseru, którego głównym składnikiem jest wafelek Lusette. W konkursie wzięło udział ponad 160 blogerów (średniej ilość uczestników konkursów na Durszlak.pl wynosi 70 os.) , spośród których wyłoniono 3 zwycięzców i 10 wyróżnień.
Zobacz również
W czasie trwania kampanii fraza „Lusette” osiągała zasięgi w wysokości do 50 tys. odsłon dziennie (dane wg Brand24).
Drugi etap akcji polegał na dalszej promocji
, ale z wykorzystaniem uzyskanego contentu w postaci nagrodzonych przepisów. W tym celu powstała dedykowana kampania odsłonowa oraz treści do mediów społecznościowych marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
I.D.C Polonia współpracuje z Heads Advertising od początku 2017 roku. Agencja zajmuje się kompleksową obsługą digital marki Lusette.
Słuchaj podcastu NowyMarketing