Zmiana wizerunku i wprowadzenie nowego wariantu Redd’sa wspierane są przez kampanię reklamową: “Piwo inne niż inne“.
Teraz fani piwa smakowego cieszą się trzema wariantami Redd’sa: Jabłko i Trawa Cytrynowa, Malina oraz Żurawina. Niedługo na sklepowych półkach na stałe zagości nowy smak: Redd’s Gruszka i Chili – wariant zainspirowany wakacyjnym klimatem. Mocno schłodzony z delikatnie pikantnym posmakiem przyjemnie orzeźwi w upalne dni.
Zobacz również
Wakacje to plenerowych spotkań, pikników i imprez z przyjaciółmi. Wiemy, że w upalne dni – zarówno mężczyźni, jak i kobiety – chętnie sięgają po piwa smakowe, które doskonale orzeźwiają. Nowy Redd’s to smak jakiego Polacy jeszcze nie znają – słodki i zarazem delikatnie pikantny. Idealny na upalne dni, dlatego mamy nadzieję, że pojawi się na niejednej imprezie tego lata – mówi Bartosz Brusiło, Manager ds. Strategii, Badań i Analiz, Kompania Piwowarska.
Nowe opakowania
W Redd’sie zmieniły się również butelki i puszki, które nabrały bardziej naturalnego i piwnego charakteru podkreślonego matowymi etykietami oraz ciemniejszą, stonowaną kolorystyką. Na opakowaniach są także wyraźne polskie nazwy smaków i obrazki owoców.
Nowa komunikacja
Pędem nabędę, totem potem, czy lane i nalane – czy ktoś nie pamięta tych kultowych spotów reklamowych? Emitowane ponad dekadę temu, zachęcały do kupna Redd’sa – pierwszego piwa smakowego w Polsce. Odważna i niestandardowa kampania promocyjna okazała się ogromnym sukcesem, a Redd’s zadomowił się na stałe na polskim rynku, jako lider w swojej kategorii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zmiany w owocowym świecie Redd’sa w 2015 roku promuje kampania “Piwo inne niż inne”. Pierwszy spot, którego emisja w ogólnopolskich kanałach TV rozpocznie się 20 kwietnia, nawiązuje właśnie do dawnej komunikacji i etnicznych korzeni. Reklama wzbogacona jest dodatkowo o wymiar muzyczny. Piosenka kołyszącego się na sprężynkach Rastamana szybko wpada w ucho. Całość podsumowuje główne hasło kampanii, które odróżnia Redd’sa zarówno od lagerów, jak i innych piw smakowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rebranding oraz wprowadzenie nowego wariantu smakowego piwa wspierane będą również przez kampanię outdoorową, digitalową i PR. Widoczność w sklepie będzie wzmocniona dzięki materiałom POS.
Platformę kreatywną przygotowali Magda Goll, Cezary Filew i Iwo Zaniewski z agencji PZL, odpowiedzialni również za kampanię z 2000 roku.
Cieszymy się, że mogliśmy przystąpić do pracy nad kontynuacją kampanii sprzed 10 lat, bo znów pojawiła się szansa na zabawę formą. Mamy nadzieję, że widz doceni tę chwilę przyjemności w bloku reklamowym – mówi Iwo Zaniewski, Dyrektor Kreatywny z agencji PZL.
Za działania BTL odpowiada IQ Marketing, kampanię PR „Wakacje pod gruszą” zrealizuje Tailor Made PR, a komunikację w social mediach poprowadzi agencja Lubię to. Nowe opakowania Redd’sa zaprojektowała agencja Czteryczwarte.