W biurze, czy na plaży – niezależnie od tego, gdzie spędzacie letni okres drugiego miesiąca wakacji, Akademia Marketingu w sierpniu może Wam towarzyszyć aż trzykrotnie, tradycyjnie oferując wiedzę i rozwiązania prezentowane przez uznanych praktyków różnych dziedzin i aspektów marketingu.
Architektura treści vs pozycjonowanie – 12 sierpnia, godz. 10:00
Zobacz również
Sierpniowe webinary rozpoczynamy od spotkania z Piotrem Michalakiem, specjalistą SEO i doradcą Zarządu w Grupie TENSE, doświadczonym w prowadzeniu działań rozwojowych dla serwisów i sklepów różnej wielkości. Podczas swojego webinaru Piotr opowie o tym, jak budować odpowiednią architekturę treści w serwisie – tak, by na długi czas obserwować sukces organicznego pozycjonowania. Podczas wystąpienia Piotr Michalak podzieli się swoim doświadczeniem jak zaplanować zmiany w architekturze treści i podpowie, czym kierować się podczas optymalizacji strony i contentu. Wskaże konkretne narzędzia, dzięki którym sam zostaniesz architektem swojej strony.
Rejestracja na to wydarzenie dostępna jest TUTAJ
Jak wykorzystać analizę social media do optymalizacji działań marketingowych? (20.08, godz. 10:00)
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
A już tydzień później, o strategicznym podejściu do budowy wizerunku marki przez social media, opowie przedstawicielka Sotrender, Magdalena Świątek. Podczas jej bezpłatnego webinaru na Akademii Marketingu, dowiesz się, jaki wpływ na prowadzenie komunikacji ma analiza działań w mediach społecznościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Uzyskasz też wiedzę, na temat wskaźników efektywności i największych trendach w zakresie analizy oraz dowiesz się czym jest analiza segmenty komentarzy na fanpage’u oraz dlaczego liczba fanów nie świadczy o jego sukcesie.
Rejestracja na to wydarzenie dostępna jest TUTAJ
Halo, to ja Twój telefon! O komunikacji mobilnej, która sprzedaje (27.08, godz. 10:00)
A na sierpniowy deser pozostawiamy spotkanie z Markiem Oczkowskim, partnership managerem z SMSAPI, specjalistą komunikacji mobilnej, opartej na wiadomościach tekstowych i komunikatorach internetowych. Podczas webinaru opowie o sposobach dotarcia do klienta, takich jak SMS-y, wiadomości na WhatsApp, czy na coraz głośniej zapowiadanym RCS. Zdradzi też, jaka platforma lepiej sprawdzi się określonym branżom i przedsiębiorcom oraz przedstawi porady dotyczące wyboru kanału komunikacji bezpośredniej dla różnego rodzaju firmy, od małego sklepu internetowego po instytucje publiczne i korporacje oraz tego, jak wdrożyć je samodzielnie.
Rejestracja na to wydarzenie dostępna jest TUTAJ
NowyMarketing jest patronem medialnym webinarów.