By skorzystać z promocji, wystarczy wysłać SMS aktywacyjny – zestaw startowy jest niepotrzebny. Atrakcyjną letnią ofertę zachwala w najnowszej kampanii agencji Publicis dla Orange Robert Górski. Działania komunikacyjne są realizowane od dziś w telewizji, radiu, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
„Wakacje to czas podróży, relaksu i zabawy. Wszyscy życzymy sobie, aby były niezapomniane. Chcemy również dzielić się tymi wrażeniami z innymi. Dostęp do Internetu staje się w tym przypadku nieodzowny. Orange, wychodząc naprzeciw tym potrzebom, wprowadził ofertę wakacyjną, dzięki której można spędzić całe wakacje, będąc online – nawet na górskim szlaku.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.
Zobacz również
Roberta Górskiego w wakacyjnym plenerze zobaczą widzowie kanałów należących do stacji: TVN, TVP i Polsat. W przypadku radia przygotowane przez agencję Publicis spoty będą emitowane przez rozgłośnie m.in. Grupy Eurozet i radio RMF FM. Reklama pojawi się również w serwisach internetowych.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Chief Creatvie Officer), Jacek Gierlasiński (Senior Art Director), Łukasz Żukowski (Copywriter), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Samek (Account Supervisor), Katarzyna Barczuk (Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Agnieszka Leśnarowska (Senior Brand Manager). Reżyserię spotu powierzono Michałowi Gaździe. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Badi Badi. Za zakup mediów odpowiedzialna jest firma Initiative Media.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing