Do wygrania jedna z atrakcyjnych, dwuosobowych wycieczek do Grecji, Bułgarii, Turcji lub na Majorkę.
„Twist & Fly” to wakacyjny konkurs pokazujący zabawne podejście do Polaków spędzających urlop w popularnych, letnich destynacjach. Pomysł na akcję zrodził się z obserwacji 2 istotnych trendów w komunikacji:
Zobacz również
- Strategii content marketingu i zauważalnej w nim coraz większej popularności treści przekazywanych w formie video, wokół których gromadzą się młodzi konsumenci. Zabawne filmiki są atrakcyjne dla internautów i pobudzają ich do działania. Młody konsument chce dołączać do akcji, lajkować i dzielić się informacją o niej wśród znajomych.
- Trendu komunikacyjnego „living in the moment” – równoznacznego ze świadomością młodych ludzi, zaczynających doceniać i celebrować ważne momenty, jednocześnie żyjąc chwilą. W konkursie uczestnicy wygrywają tydzień daleko stąd, ale konkretną destynację poznają dopiero na chwilę przed odlotem. To do nich należy decyzja, czy wybiorą się w podróż w nieznane.
Jak grać, aby wygrać?
Zasady udziału w konkursie są proste. Aby wziąć w nim udział i mieć szansę na wygranie nagród w postaci wyjazdów na Majorkę, do Grecji, Bułgarii oraz Turcji, należy skorzystać z aplikacji konkursowej dostępnej pod adresem.
W ramach akcji „Twist & Fly” jej twórcy zachęcają do udziału w zabawie, która pokazuje siłę rozrywki oraz posiadania dystansu do siebie i znajomych. Działania adresowane są do ludzi w wieku 19 -29 lat, którzy cenią sobie unikalny kontent i dobry humor. Głównym partnerem strategicznym działań jest Grupa Radiowa TIME (ESKA), dlatego spoty i inne formy komunikacji konkursu będzie można zobaczyć w ESKA TV, eska.pl, ESKAGo oraz na kanałach social media Twista i ESKI.
Dom mediowy UM (Universal McCann) oraz Radio ESKA odpowiadają za kreację działań oraz ich przebieg w mediach. Działaniami branded content i opracowaniem niestandardowych rozwiązań mediowych zajmuje się Mediabrands Studios, specjalistyczna komórka contentowa grupy IPG Mediabrands.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing