WAKSY liderem contentu fabularnego dla młodzieży na YouTubie

Kanał WAKSY w pierwszym półroczu 2021 r. odnotował 58 523 796 wyświetleń wideo (suma Q1 i Q2), co uplasowało go na pierwszym miejscu wśród kanałów fabularnych dla młodzieży na YouTubie. Za WAKSAMI na podium znaleźli się AbstrachujeTV (47 734 233 wyświetleń) oraz Cyber Marian (40 926 999 wyświetleń).
O autorze
1 min czytania 2021-08-16

WAKSY to grupa przyjaciół z aktorskim zacięciem, która w dowcipnych, krótkich filmach fabularnych opowiada o szkolnej rzeczywistości. Gwiazdami kanału są aktor i producent Przemek Burkacki, aktorka i modelka Paulina Soboń, a reżyserem i współproducentem kanału jest Arkadiusz Balcerzyk. Według raportu Social Blade o miesięcznych wyświetleniach WAKSY był najpopularniejszym kanałem oferującym content fabularny dla młodzieży w pierwszym półroczu 2021.

WAKSY to jednak nie tylko kanał na YouTubie, ale również wielotysięczna społeczność śledząca Twórców od ponad 3 lat. Ponad połowa widowni kanału WAKSY to przede wszystkim zaangażowani widzowie między 18 a 24 rokiem życia (51,6%), 35 a 44 rokiem życia (20,6%) i 25 a 34 rokiem życia (14,4%). Średnia miesięczna liczba wyświetleń kanału osiąga blisko 10 000 000.

– WAKSY to świetny przykład na to, że konsekwentnie rozwijany format potrafi zapewnić sukces na YouTubie. Doskonała znajomość swojej grupy docelowej pozwala na spełnianie oczekiwań widzów, a także docieranie do nowej publiczności – mówi Przemysław Gajos, senior support manager w LTTM.

– Ich fani noszą produkowane przez nich spersonalizowane ubrania, występują w ich materiałach, a bilety na organizowane przez nich wakacyjne kolonie wyprzedają się w mgnieniu oka. W tym roku odbyła się 3 edycja WAKSY Camp, podczas którego fani mogli spędzić czas ze swoimi ulubionymi twórcami, pracować przy nagraniach odcinków i poznać tajniki ich pracy – mówi Michał Nobis, influencer marketing manager w LTTM, odpowiedzialny za grupę WAKSY.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Top 10 najpopularniejszych kanałów YouTube w kategorii contentu fabularnego, według Social Blade, na podstawie oglądalności w pierwszym półroczu 2021 roku to:

  1. WAKSY (LifeTube) – 58 528 796
  2. AbstrachujeTV (ABSTRA) – 47 734 233
  3. Cyber Marian (LifeTube) – 40 926 999
  4. ŚmiechawaTV (LifeTube) – 33 672 488)
  5. Kabaret Czwarta Fala (LifeTube) – 19 361 117
  6. BEKSY (ABSTRA) – 18 994 230
  7. Natasza Parzymies – 13 197 388
  8. G.F. Darwin (LifeTube) – 9 955 905
  9. Bracia Malczyńscy (LifeTube) – 8 345 513
  10. POSTOWIE – 7 691 829

Do sieci LifeTube (grupa LTTM) przynależy 60% spośród najpopularniejszych kanałów w tej kategorii: WAKSY, Cyber Marian, Śmiechawa TV, Kabaret Czwarta Fala, G.F. Darwin, oraz Bracia Malczyńscy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się