Walentynkowa kampania Super-Pharm

Super-Pharm, ogólnopolska sieć drogerii, rusza z kampanią walentynkową, promującą ofertę na pierwsze dwa tygodnie lutego.
O autorze
1 min czytania 2018-02-02

Walentynkowa kampania Super-Pharm obejmuje działania w telewizji, radiu oraz magazynach kobiecych, takich jak: Viva, Gala, Show i Wysokie Obcasy.

Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w kanałach grup TVN i Polsat oraz w stacjach tematycznych. W 40% kampania będzie realizowana w prime time.

We współpracy z radiem RMF FM sieć organizuje również walentynkowy konkurs. Zgodnie z jego zasadami, w okresie od 5 do 14 lutego na stronie internetowej radia wystarczy opisać pomysł na spędzenie pięknych i niepowtarzalnych walentynek, by mieć szansę wygrać karty podarunkowe i nagrodę główną – weekend relaksu dla dwojga.

Walentynki to wyjątkowa data w kalendarzu naszej branży. Co roku staramy się podpowiadać, czym obdarować ukochaną osobę. Przygotowujemy liczne promocje, na przykład na perfumy, które są idealnym walentynkowym podarkiem. W pierwszej połowie lutego, w myśl naszego hasła „Piękniej razem”, proponujemy także liczne promocje na kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Idealnym prezentem dla pań będą też produkty do makijażu, które od 8 lutego zostaną objęte promocją „1+1 za grosz”. Od początku lutego wyłącznie w naszych drogeriach można też kupić limitowaną kolekcję Gigi Hadid x Maybelline New York – mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager Super-Pharm.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ofertę promocyjną Super-Pharm będą mieli okazję poznać także widzowie sieci kin Multikino oraz kin lokalnych. W okresie od 1 do 14 lutego do każdego biletu dołączana będzie ulotka, a przed filmami, w ramach kampanii on-screen, będą wyświetlane walentynkowe spoty marki.

Kreacje do walentynkowej kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited, natomiast za planowanie mediów odpowiedzialna była grupa mediowa Mets.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się