Walentynkowa kampania Super-Pharm obejmuje działania w telewizji, radiu oraz magazynach kobiecych, takich jak: Viva, Gala, Show i Wysokie Obcasy.
Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w kanałach grup TVN i Polsat oraz w stacjach tematycznych. W 40% kampania będzie realizowana w prime time.
Zobacz również
We współpracy z radiem RMF FM sieć organizuje również walentynkowy konkurs. Zgodnie z jego zasadami, w okresie od 5 do 14 lutego na stronie internetowej radia wystarczy opisać pomysł na spędzenie pięknych i niepowtarzalnych walentynek, by mieć szansę wygrać karty podarunkowe i nagrodę główną – weekend relaksu dla dwojga.
Walentynki to wyjątkowa data w kalendarzu naszej branży. Co roku staramy się podpowiadać, czym obdarować ukochaną osobę. Przygotowujemy liczne promocje, na przykład na perfumy, które są idealnym walentynkowym podarkiem. W pierwszej połowie lutego, w myśl naszego hasła „Piękniej razem”, proponujemy także liczne promocje na kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Idealnym prezentem dla pań będą też produkty do makijażu, które od 8 lutego zostaną objęte promocją „1+1 za grosz”. Od początku lutego wyłącznie w naszych drogeriach można też kupić limitowaną kolekcję Gigi Hadid x Maybelline New York – mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager Super-Pharm.
Ofertę promocyjną Super-Pharm będą mieli okazję poznać także widzowie sieci kin Multikino oraz kin lokalnych. W okresie od 1 do 14 lutego do każdego biletu dołączana będzie ulotka, a przed filmami, w ramach kampanii on-screen, będą wyświetlane walentynkowe spoty marki.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kreacje do walentynkowej kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited, natomiast za planowanie mediów odpowiedzialna była grupa mediowa Mets.
Słuchaj podcastu NowyMarketing