Na swoim kanale YouTube opublikuje utwór o przyczynach, objawach i skutkach udaru mózgu pod kątem jego najczęstszej przyczyny – migotania przedsionków.
Celem akcji jest edukowanie młodych ludzi o czynnikach ryzyka oraz przede wszystkim objawach udaru mózgu. Przesłanie jest bardzo proste: zapobiegaj, edukuj, reaguj. Szybka reakcja pacjenta, który doznał udaru, jest najważniejsza – może zminimalizować bardzo ciężkie skutki tej jednostki chorobowej (migotania przedsionków), a nawet uratować życie.
Zobacz również
Dlaczego 14 lutego?
Promocja klipu przewidziana jest na 14 lutego nie bez powodu. Ludzie na całym świecie Dzień św. Walentego kojarzą z czasem miłości i z sercem. Chcemy, aby przekaz był jasny: dbajmy o swoje zdrowie i uczmy się jak reagować w momencie, kiedy serce naszych bliskich potrzebuje pomocy. Szybka reakcja to nieoceniona pomoc w późniejszej rekonwalescencji – tłumaczy MC Silk.
Dlaczego utwór?
Wszelkie akcje społeczne są często prezentowane w bardzo sztampowy i szablonowy sposób. To wykonanie jest nietypowe w skali wszystkich polskich, a nawet światowych organizacji, a wszystko po to, by przekaz trafił do młodych ludzi, którzy już dziś znajdują się w grupie ryzyka wystąpienia migotania przedsionków. Zastosowano dość rzadką w naszym kraju w tym stylu muzycznym aranżację – ramię w ramię z MC Silkiem wystąpił bowiem profesjonalny chór.
Dlaczego YouTube?
YouTube jest obecnie najpopularniejszym serwisem kulturalno-rozrywkowym w Polsce (badania Megapanel PBI/Gemius). To nowa telewizja, która nie tylko ma szeroki zasięg – dociera do ponad 16 milionów użytkowników w Polsce – ale i silnie angażuje, pozwala na dyskusję i dzielenie się wideo ze znajomymi – wyjaśnia Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube. Jest też idealnym kanałem dotarcia do młodej widowni – 3 na 4 widzów twórców w naszej sieci to osoby w wieku 18-35 – dodaje. Tą akcją MC Silk udowadnia, że YouTube to nie tylko rozrywka, lecz także miejsce, które może służyć szlachetnym celom.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing