Z kolei szeregi działu kreacji zasilili: Radek Drzazga – Art Director oraz Andrzej Kownacki – Creative Group Head.
Angelika Kobylarz ma kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych projektów reklamowych dla polskich i międzynarodowych marek. Przez ostatnie trzy lata pracowała w dziale client service agencji San Markos, obsługując m.in. Vision Express, Costa Coffee, Oceanic, Herbapol, Województwo Lubelskie czy Fundację Zwierzęca Polana. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w TippingPoint (Grupa TBWA) przy obsłudze takich marek, jak: BGŻOptima, Canal+ czy Polfarmex. W WALK Creative na stanowisku Senior Account Manager odpowiada za obsługę kluczowych klientów agencji.
Zobacz również
Radek Drzazga karierę zawodową rozpoczął w 2007 roku, tworząc kreacje dla projektów interaktywnych w Grupie MNI SA. Od 2010 roku jako współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiadał za jej dział kreatywny, pracując dla takich marek, jak: ERGO Hestia, Sharp czy Gothaer. W 2013 roku objął stanowisko Digital Art Directora w San Markos, gdzie odpowiadał za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały offline i online, m.in. dla: Costa, AA, Budimex, Lubelskie. Przez ostatnie dwa lata rozwijał markę kosmetyków organicznych – Organic Series, zajmując się strategią i kreacją. W WALK Creative jako Art Director zajmuje się tworzeniem i realizacją koncepcji kreatywnych kampanii.
Andrzej Kownacki z branżą reklamową jest związany od 17 lat. W tym czasie zajmował stanowisko Senior Art Director m.in. w Gruppa66 (Ogilvy & Mather), Lowe Warsaw i Change. Doświadczenie zawodowe zdobył realizując kampanie dla największych polskich i zagranicznych marek, takich jak: Bols, Coca-Cola, Dell, DHL, Fortis Bank, GE Money Bank, HSBC, IBM, Kropla Beskidu, Lexus, PKO BP, PLAY, Toyota, TPSA czy Plus GSM. Współtworzone przez niego projekty były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych. Do jego obowiązków w WALK Creative na stanowisku Creative Group Head należy tworzenie konceptów kreatywnych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji oraz koordynowanie pracy jednego z zespołów kreatywnych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell