Konkurs Twórców Reklamy to największy polski festiwal kreacji reklamowej, w ramach którego nagradzane są prace budujące krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce. W tym roku jego jury przyznało aż 7 mieczy Grupie WALK.
Projekt przygotowany przez WALK Digital dla Fundacji Integracja został wyróżniony czteroma złotymi mieczami w kategoriach: Active Advertising, Digital&Mobile, Film, PR&Event oraz srebrem ponownie w Digital&Mobile. „Nie chcę być strażakiem” to kampania, która przełamując społeczne tabu w humorystyczny sposób promuje zatrudnianie osób z niepełnosprawnością, pokazując ich jako grupę aktywną, asertywną i mającą do siebie zdrowy dystans. W kategorii Desing jury uhonorowało złotem system identyfikacji wizualnej stworzonej przez WALK Desing dla Ceviche Bar. Natomiast event „Grand Prix 2.0 16 – Spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz Cars” zrealizowany przez WALK Events otrzymał brąz w kategorii PR&Event.