Walk nową agencją public relations LOTTE Wedel

Walk PR rozpoczął współpracę z LOTTE Wedel, właścicielem jednej z najsilniejszych i najlepiej rozpoznawalnych polskich marek – E.Wedel.
O autorze
1 min czytania 2018-01-09

Do zadań agencji należą strategiczne doradztwo komunikacyjne w obszarach komunikacji korporacyjnej, produktowej i CSR, a także kompleksowa realizacja działań w tych zakresach. Klient został pozyskany w drodze wygranego przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Za realizację działań dla LOTTE Wedel odpowiada zespół Olgi Chełchowskiej w składzie: Dominika Pławiak, Piotr Bartha oraz Paulina Brzyska, wspierany strategicznie przez Patrycję Otachel oraz w zakresie współpracy z influencerami przez Patrycję Tąder i Karolinę Rabińską. 

LOTTE Wedel to firma z najdłuższą czekoladową historią w Polsce. Od ponad 160 lat dostarcza swoim konsumentom radość i przyjemność, płynącą z intensywnego i głębokiego smaku najlepszej jakości czekolady. W jej portfolio znajdują się takie produkty, jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska czy Torcik Wedlowski, a także szeroki wybór czekolad, ciastek, wafli oraz batonów. Od września 2010 roku Wedel jest częścią japońskiej Grupy LOTTE, międzynarodowego koncernu założonego w 1948 roku.

W ramach współpracy Walk PR jest odpowiedzialny za prowadzenie strategicznego doradztwa komunikacyjnego oraz realizację działań z zakresu influencer relations oraz brand PR, w tym prowadzenie biura prasowego, organizację konferencji prasowych, warsztatów oraz innych wydarzeń. Walk PR zajmie się również przygotowaniem strategii CSR dla firmy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj