Agencja odpowiadać będzie za działania media relations, prowadzenie biura prasowego inwestycji, wsparcie komunikacyjne strategicznych działań hotelu oraz realizację projektów specjalnych. Obsługą klienta zajmuje się zespół Olgi Chełchowskiej, Senior Account Managera. Za strategię marki Nosalowy Park i wdrożenie identyfikacji wizualnej odpowiada butik kreatywny Walk with David.
Nosalowy Park Hotel & SPA to nowy prestiżowy projekt Grupy Nosalowy. Obiekt powstaje w Zakopanem, w rozbudowywanym pałacu Villa Marilor z 1905 roku, zlokalizowanym zaledwie 500 m od Krupówek. Inwestycja wyróżniać się będzie nowoczesną elegancją oraz niebanalną interpretacją regionalnej tradycji. Projekt hotelu opracowany został przez pracownię Kahl-Gaczorek Architekci. Nawiązuje do najlepszych wzorców zakopiańskiej architektury mieszczańskiej, łącząc w sobie styl secesyjny i art deco. Za projekt wnętrz odpowiada gdańska pracownia Ideograf. Bazując na wieloletniej tradycji i doświadczeniu Grupy Nosalowy nowopowstający obiekt oferować będzie 139 luksusowych pokoi w standardzie 5*, w tym apartamenty na najwyższych kondygnacjach, z prywatnymi ogrodami i panoramicznym widokiem na pasmo Tatr. W hotelu do dyspozycji gości znajdą się restauracje, bary i kawiarnie, przestrzeń biznesowa i konferencyjna, strefa wellness z saunami i basenem, centrum fitness oraz luksusowe SPA. Nosalowy Park zachęci swoich gości do odkrycia czegoś nowego, pójścia o krok dalej i spojrzenia na to, co już znane z innej perspektywy. Będzie miejscem, z którego każdy wyjedzie nie tylko wypoczęty, ale i bogatszy o inspirujące doświadczenia. Nowy obiekt stanowić będzie integralną część infrastruktury hotelowej Grupy Nosalowy w Zakopanem. Jego otwarcie planowane jest na IV kwartał 2019 roku.