Agata Dondajewska przez ostatni rok pracowała w San Markos, gdzie jako Account Manager prowadziła projekty głównie z obszaru mediów społecznościowych, ale również z zakresu ATL i BTL dla takich marek jak: Euronet Worldwide, Vision Express, Edenred Polska oraz Grana (Inka). Wcześniej przez prawie 3 lata była związana z agencją Płodni.com, gdzie na stanowisku Kierownika Działu Social Media odpowiadała za realizację projektów m.in. dla: Kubusia (Grupa Maspex), Bolsa (CEDC) oraz Grupy Wirtualna Polska. Dondajewska angażowała się również w działania dydaktyczne, wykładając przedmiot „Social Media” na kilku uczelniach, m.in. na UAM w Poznaniu, w ZPSB w Szczecinie i WSB w Poznaniu oraz jej dwóch wydziałach zamiejscowych. W WALK Social Media jako Social Media Manager zajmie się kompleksową obsługą kanałów społecznościowych klientów agencji oraz koordynacją pracy dedykowanych im zespołów, a także działaniami new bussinesowymi.
Julia Szczurek ostatnio była związana z Artiglo Group, gdzie na stanowisku Project Assistant realizowała projekty z obszaru e-commerce, nadzorując funkcjonowanie i zarządzając komunikacją w social media trzech sklepów internetowych: Artiglo.pl, Printerrier.com i Neogift.pl. Wcześniej przez 3 lata pracowała w AKADEMII PRZYSZŁOŚCI (Stowarzyszenie WIOSNA) jako Wice Koordynator. Wówczas do jej obowiązków należała koordynacja akcji społecznych skierowanych do dzieci ze Śląska, w tym wsparcie działań komunikacyjnych w obszarach media relations i social media oraz nadzór nad pracą i rozwojem zespołu pond 100 wolontariuszy. W WALK Social Media na stanowisku Junior Project Manager odpowiada za zarządzanie projektami z obszaru mediów społecznościowych dla wybranych klientów agencji.