…a także wsparcie w punktach sprzedaży. Agencja zrealizowała również event, którego celem było przedstawienie nowej gamy produktów.
Marka ZIEMOVIT oferuje konsumentom szeroki asortyment produktów do pielęgnacji roślin w ogrodzie, na działce czy balkonie. Ich wysoka jakość została podkreślona już w samej nazwie – Ziemowit jest formą staropolskiego imienia Siemowit oznaczającego „głowę rodu”, a także budzi skojarzenia z połączeniem dwóch słów – ziemi i witamin. Królewski charakter marki został dodatkowo wzmocniony koroną w logo oraz claimem „Niech żyje ogród!”, stanowiącym nawiązanie do tradycyjnego okrzyku wznoszonego na cześć władcy „Niech żyje król!”. W ten sposób zaakcentowano prestiż marki oraz położono nacisk komunikacyjny na uniwersalną radość i przyjemność płynącą z pielęgnowania własnego zielonego królestwa.
Zobacz również
Kampania reklamowa rozpoczęła się w marcu br. WALK Creative było odpowiedzialne za stworzenie koncepcji kreatywno-strategicznej marki, jej nazwy oraz pełnej identyfikacji wizualnej, w tym zaprojektowanie opakowań całej gamy produktów oraz reklam prasowych. Przygotowaniem oraz produkcją materiałów POS zajęło się WALK Promotion. Z kolei WALK Events zorganizowało spotkanie dla dziennikarzy oraz największych, kluczowych klientów firmy CIECH Sarzyna, promujące nową gamę produktów ZIEMOVIT. Kampania jest prowadzona w prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing