WALK z komunikacją nowej marki firmy CIECH Sarzyna

Firma CIECH Sarzyna wprowadziła na rynek nową markę produktów z kategorii Home&Garden – ZIEMOVIT, promowaną pod hasłem „Niech żyje ogród!”. WALK był odpowiedzialny za stworzenie koncepcji kreatywno-strategicznej marki, jej nazwy oraz pełnej identyfikacji wizualnej...
O autorze
1 min czytania 2016-04-05

a także wsparcie w punktach sprzedaży. Agencja zrealizowała również event, którego celem było przedstawienie nowej gamy produktów.

Marka ZIEMOVIT oferuje konsumentom szeroki asortyment produktów do pielęgnacji roślin w ogrodzie, na działce czy balkonie. Ich wysoka jakość została podkreślona już w samej nazwie – Ziemowit jest formą staropolskiego imienia Siemowit oznaczającego „głowę rodu”, a także budzi skojarzenia z połączeniem dwóch słów – ziemi i witamin. Królewski charakter marki został dodatkowo wzmocniony koroną w logo oraz claimem „Niech żyje ogród!”, stanowiącym nawiązanie do tradycyjnego okrzyku wznoszonego na cześć władcy „Niech żyje król!”. W ten sposób zaakcentowano prestiż marki oraz położono nacisk komunikacyjny na uniwersalną radość i przyjemność płynącą z pielęgnowania własnego zielonego królestwa.

Kampania reklamowa rozpoczęła się w marcu br. WALK Creative było odpowiedzialne za stworzenie koncepcji kreatywno-strategicznej marki, jej nazwy oraz pełnej identyfikacji wizualnej, w tym zaprojektowanie opakowań całej gamy produktów oraz reklam prasowych. Przygotowaniem oraz produkcją materiałów POS zajęło się WALK Promotion. Z kolei WALK Events zorganizowało spotkanie dla dziennikarzy oraz największych, kluczowych klientów firmy CIECH Sarzyna, promujące nową gamę produktów ZIEMOVIT. Kampania jest prowadzona w prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się