WALK z nową kampanią Teatru 6.piętro

W repertuarze Teatru 6.piętro pojawił się właśnie spektakl „Miłość w Saybrook”. Europejska prapremiera komedii Woody’ego Allena w reżyserii Eugeniusza Korina odbędzie się 21 maja br., a już teraz w internecie i na ulicach Warszawy można zobaczyć promujące sztukę billboardy.
O autorze
1 min czytania 2016-04-06

Za przygotowanie koncepcji strategiczno-kreatywnej komunikacji spektaklu odpowiada WALK Creative. Jest to już kolejna realizacja agencji dla teatru – kilka lat temu WALK Creative stworzyło identyfikację wizualną Teatru 6.piętro.

„Miłość w Saybrook” to sztuka, w której Woody Allen opowiadając o miłosnych problemach trzech małżeńskich par z właściwą sobie błyskotliwością miesza różne konwencje – komedię, absurdalną groteskę oraz kryminał. Wszystko po to, by z teatralnej fikcji wydobyć trochę prawdy o naszych tęsknotach i niespełnieniach. Aby oddać wyjątkowy charakter spektaklu w kampanii wykorzystano cytaty Woody’ego Allena, m.in. „Ostatni raz byłem w kobiecie, kiedy zwiedzałem Statuę Wolności” czy „Wierzę, że ktoś obserwuje nas z góry. Niestety to rząd”. Na billboardach towarzyszą im zdjęcia gwiazd występujących w sztuce, które obrazują te złote myśli za pomocą wyrazów mimicznych. Swoje aktorskie interpretacje zaprezentowali: Sonia Bohosiewicz, Szymon Bobrowski, Anna Cieślak, Barbara Kurdej-Szatan, Joanna Liszowska, Andrzej Poniedzielski, Marcin Perchuć i Wiktor Zborowski.

Kampania promująca spektakl rozpoczęła się 4 kwietnia br. WALK Creative jest odpowiedzialne za przygotowanie koncepcji strategiczno-kreatywnej akcji. Działania reklamowe objęły kampanię odsłonową w internecie. Są też prowadzone w kanałach OOH w Warszawie. Zdjęcia prezentowane w kreacjach powstały przy współpracy fotograf Marleny Bielińskiej i reżysera Eugeniusza Korina.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj