18. listopada wystartowała wizerunkowa kampania marki Volkswagen Samochody Dostawcze poruszająca temat elektromobilności. Spoty będą emitowane w TV oraz Internecie. Kampania zostanie ponadto wsparta działaniami w prasie, radiu oraz w kanałach social media. Za produkcję spotów oraz przygotowanie i wyprodukowanie sesji zdjęciowej, odbywającej się na planie, odpowiada dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Autorem zdjęć jest fotograf – Szymon Szcześniak a reżyserem spotu Marcin Filipek.
Głównym bohaterem kampanii jest model e-Crafter, pierwszy dostawczy samochód elektryczny w segmencie CD. Kampania przygotowana przez Walk jest natomiast pierwszą w Polsce produkcją telewizyjną na temat elektromobilności w segmencie samochodów dostawczych.
Zobacz również
– To dla nas naprawdę wyjątkowy projekt. Już od 3 lat jako Walk jesteśmy odpowiedzialni za stałą obsługę marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Tym razem mieliśmy jednak okazję przygotować pierwszą kampanię telewizyjną dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która w całości została zrealizowana w Polsce. Liczymy, że kolejne tak ciekawe realizacje przed nami – komentuje Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.