…odbyło się 25 listopada br. w warszawskim Pin-Up Studio.
Konkurs kreacji w reklamie „Kreatura” organizowany jest przez VFP Communications od 1996 roku. Jego celem jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace oceniane są pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania. W tym roku jury konkursu, złożone z przedstawicieli społeczności reklamowej, za kampanię „Nie chcę być strażakiem” jednogłośnie przyznało agencji WALK najbardziej prestiżową nagrodę konkursu – Grand Prix oraz nagrodę główną w kategorii „TV/Film – wideo w internecie”. Projekt, przełamując społeczne tabu w humorystyczny sposób promował zatrudnianie osób z niepełnosprawnością, pokazując ich jako grupę aktywną, asertywną i mającą do siebie zdrowy dystans.
Zobacz również
Wcześniej kampania została również uhonorowana brązem podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, złotem i srebrem w ramach Golden Drum 2016, a także nagrodą GRAND PRIX oraz złotem podczas tegorocznego konkursu Innovation AD. Z kolei w Konkursie Twórców Reklamy projekt został wyróżniony czterema złotymi mieczami oraz jednym srebrnym.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]