Walka Burger Kinga i McDonald’s trwa, tym razem przenosimy się na salę kinową „To”

Walka Burger Kinga i McDonald’s trwa, tym razem przenosimy się na salę kinową „To”
Po tym, jak rosyjski oddział Burger Kinga stwierdził, że horror na podstawie prozy Stephena Kinga „To” jest najdłuższą reklamą konkurencji, ponieważ wizerunek klauna Pennywise’a za bardzo przypomina postać Ronalda McDonalda, marka postanowiła zadziałać i...
O autorze
1 min czytania 2017-10-09

…na premierze filmu w Niemczech zażartowała z sieci fast foodów.

Podczas niemieckiej premiery filmu „To” widzowie zostali „wkręceni” przez Burger Kinga. W oczekiwaniu na napisy, widzowie zobaczyli, dzięki sprytnej i kreatywnej reklamie, morał z filmu. Zobaczcie jaki!

Nowa kampania, choć niepowtarzalna i zabawna, nie jest pierwszą, podczas której Burger King wziął sobie za cel rywalizację. W rzeczywistości stało się to tradycją sieci fast foodów.

Teraz świat, ze wstrzymanym oddechem, czeka na odpowiedź McDonald’s. Piłka w grze!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Niedawno McDonald’s zakpił z sieci Burger Kinga we Francji. W tym kraju górą pod względem liczby lokali jest właśnie McDonald’s, i z tej okazji marka postanowiła dać pstryczka w nos konkurencji 😉

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na odpowiedź nie trzeba było długo czekać:

PS2

Pepsi wykorzystało Halloween, by „postraszyć” Coca-Colą. Po prawej stronie odpowiedź ze strony fanów Coca-Coli, którzy z humorem podeszli do zaczepki konkurenta.