Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

Walkers odświeża kultowe „Wassup” Budweisera w kampanii „Jheeeze & Onion”

kampania walkers jheeze onion
Walkers bawi się popkulturą. Marka sięga po kultową kampanię „Wassup” Budweisera i przekłada go na własny język w spocie „Jheeeze & Onion”.
O autorze
1 min czytania 2025-08-06

Walkers nawiązał do kultowego spotu Budweisera „Wassup” w kampanii „Jheeeze & Onion”. Odwołujący się do klasyki z lat 90. film został zmodyfikowany na humorystyczną historię osadzoną w teraźniejszości.

Podobnie jak w oryginalnym spocie Budweisera, akcja zaczyna się zwykłą, codzienną rozmową przez telefon, by w końcu eskalować do absurdu. W efekcie kampania może wywołać poczucie nostalgii u starszych widzów, ale także rozbawić młodszych odbiorców, którzy nie znają kultowej inspiracji.

Klip wyreżyserował Jack Howard, znanego z łączenia kinowych klasyków z komicznym twistem. Howard został nagrodzony Lwem w Cannes za kampanię „Beko Inheritance”, łączącą „Na noże” i „Sukcesję”, ale opowiadającą historię o bogatej rodzinie walczącej o lodówkę.

Za kampanię odpowiada agencja Sips & Bites.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS W poszukiwaniu paczki chipsów na stadionie. Kampania „No Lay’s, No Game” z Davidem Beckhamem i Thierrym Henrym

Słuchaj podcastu NowyMarketing