Walkers nawiązał do kultowego spotu Budweisera „Wassup” w kampanii „Jheeeze & Onion”. Odwołujący się do klasyki z lat 90. film został zmodyfikowany na humorystyczną historię osadzoną w teraźniejszości.
Podobnie jak w oryginalnym spocie Budweisera, akcja zaczyna się zwykłą, codzienną rozmową przez telefon, by w końcu eskalować do absurdu. W efekcie kampania może wywołać poczucie nostalgii u starszych widzów, ale także rozbawić młodszych odbiorców, którzy nie znają kultowej inspiracji.
Zobacz również
Klip wyreżyserował Jack Howard, znanego z łączenia kinowych klasyków z komicznym twistem. Howard został nagrodzony Lwem w Cannes za kampanię „Beko Inheritance”, łączącą „Na noże” i „Sukcesję”, ale opowiadającą historię o bogatej rodzinie walczącej o lodówkę.
Za kampanię odpowiada agencja Sips & Bites.
PS W poszukiwaniu paczki chipsów na stadionie. Kampania „No Lay’s, No Game” z Davidem Beckhamem i Thierrym Henrym
Słuchaj podcastu NowyMarketing