Opcję „InHome Delivery” Walmart aktualnie testuje w trzech amerykańskich miastach. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, usługa zostanie poszerzona o cały kraj.
W ramach „InHome Delivery” dostawcy internetowych zakupów spożywczych będą wchodzić do domów za pomocą specjalnej aplikacji, po uprzednim zamontowaniu przez klientów tzw. inteligentnego zamka w drzwiach. Aby zapewnić bezpieczeństwo obu stronom, dostawcy zakupów będą wyposażeni w przenośną kamerę, dzięki której właściciele mieszkań będą mogli widzieć to, co robi pracownik.
Zobacz również
Podobną opcję testowało Zalando w styczniu br. W ramach niej, dzięki technologii inteligentnego zamka, klienci mogli zdalnie zezwolić kurierowi na pozostawienie paczki wewnątrz ich mieszkania, nawet pod ich nieobecność.
PS
Grupa Mall przeprowadziła z sukcesem pierwsze testy dostarczania przesyłek dronami w tej części Europy. Lot dronem w ramach programu pilotażowego odbył się 22. listopada na trasie Jirna-Zeleneč, a cały proces dostawy zajął zaledwie 5 minut.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing