Warappa – nowa firma na rynku

Wystartowała firma Warappa — gamehouse specjalizujący się w produkcji autorskich i komercyjnych gier B2C i B2B oraz produktów grywalizacyjnych, skierowanych na wszystkie dostępne platformy od mobile po dekstop. Założycielami Warappy są Darek Skrzypkowski, Aleksander Sierżęga i Michał Kobierzewski.
O autorze
2 min czytania 2016-12-12

Jesteśmy pierwszym gamehousem w Polsce, który tak dobrze rozumie potrzeby agencji reklamowych, klientów korporacyjnych oraz twórców, mających pomysł na grę i zebrane środki, ale nieposiadających zaplecza, które umożliwiłoby im realizację pomysłów. Dzięki naszym kompleksowym kompetencjom, obejmującym strategię, projektowanie grywalizacji, kreację, gamebuilding i developing, możemy nie tylko efektywnie współpracować z klientami, ale również zapewnić wsparcie dla sprzedaży i launchu projektów growych– mówi Darek Skrzypkowski, CEO i Partner w Warappa

Warappa świadczy usługi w zakresie: produkcji gier, grywalizacji, produkcji aplikacji mobilnych, gier i aplikacji VR i AR, a także produkcji serwisów internetowych opartych na grywalizacji. Pracujemy wykorzystując: HTML5/JS, NodeJS, Corona, Unreal Engine, Unity. Do pierwszych klientów firmy należą: PernodRicard (Wyborowa), Startupy: SocialFit oraz ZUU, agencja Plej.pl, Wydawnictwo Zielona Sowa, Nowa Era, Nairobia. Firma liczy 20 osób i planuje kolejne zatrudnia.

Działania z zakresu VR i AR oferuje konsorcjum Warappa Sigma, utworzone przez Warappę i Simulation Games Manufacture, firmę specjalizującą się we wprowadzaniu na rynek nowych rozwiązań VR i AR dla Klientów m.in z branż bezpieczeństwa, zarządzania kryzysowego, edukacji i rozrywki. Dzięki nawiązanej kooperacji, Warappa, może pochwalić się współpracą przy projektach realizowanych dla Europejskiej Agencji Kosmicznej, wydziałów architektury, uczelni wyższych a także firm szkoleniowych, takich jak, np. House of Skills. 

–  To jest czas, w którym globalne koncerny, takie jak McDonalds, zaczynają doceniać gry jako drogę do serc konsumentów – mówi Michał Kobierzewski, Creative Director i partner w Warappa i dodaje: – Widać to także po ilości projektów reklamowych czy startupów (takich jak GetBadges) opartych o gry oraz grywalizację, które zdobywają nagrody, wyróżnienia a przede wszystkim podbijają serca użytkowników. Rynek gier rośnie wykładniczo. Całe pokolenia młodych ludzi to właśnie gracze, a to wymaga zupełnie innej strategii komunikacji, dotarcia i angażowania. My się w tym specjalizujemy.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Założyciele Warappy mają wieloletnie doświadczenie w branży technologicznej, ze szczególnym uwzględnieniem gier, rynku mobile, a także strategii i kreacji.

Aleksander Sierżęga, pełni funkcję CTO i partnera w Warappa Game House, jest również prodziekanem Wydziału Inżynierskiego Akademii Finansów i Biznesu Vistula, a także kierownikiem specjalizacji „Projektowanie gier komputerowych”. Kończąc studia ze specjalizacją „Negocjacje, mediacje, rozwiązywanie konfliktów” miał już portfolio własnych gier decyzyjnych i biznesowych oraz doświadczenie w organizacji turniejów negocjacyjnych. Od 2009 roku właściciel Simulation Games Manufacture, firmy specjalizującej się w tworzeniu gier i produktów okołogrowych ze szczególnym nastawieniem na AR i VR. We wcześniejszych latach pracował m.in. w Telekomunikacji Polskiej, gdzie piastował m.in. stanowisko kierownika projektów internetowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Darek Skrzypkowski,  CEO i partner w Warappa Game House związany jest ze środowiskiem twórców gier i technologii growych od 2008 roku. Wraz z zespołem firmy Octagon stworzył serwis PokazIm.pl, który przyciągnął ponad siedem milionów użytkowników. Współtworzył EduFun (obecnie należący do Warappy), zajmujący się projektami edukacyjnymi oraz Fat Dog Games, w którym powstawały gry online i mobile.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Michał Kobierzewski, Creative Director i partner w Warappa Game House. Pełnił funkcję Creative Directora w agencji The Digitals, z którą był związany od 2012 roku. Wcześniej taką rolę pełnił w agencjach: Artegence i OS3 Multimedia. Jest współtwórcą wielu nagradzanych i wyróżnianych kampanii, miedzy innymi dla marki Warka, LECH, ING, Nike i Amnesty International. W swojej karierze zdobył liczne nagrody takie jak: KTR, Kreatura, Golden Arrow, MIxx czy Effie. Kilkukrotnie był jurorem w ramach Festiwalu KTR oraz przewodniczącym jury Creative mobile i Youtube film hack w 2014 roku. Prowadzi butik kreatywny o nazwie MADEby.