Warka rozdaje 4 mln paczek chipsów Lay’s

Trudno o lepiej dobrany duet na męskie spotkania niż piwo i chipsy. Dlatego Warka rozda w najnowszej loterii podkapslowej aż 4 mln paczek chipsów Lay’s. Startującą 1 lipca promocję wesprze kampania w telewizji, VOD i social mediach.
O autorze
1 min czytania 2017-06-30

Mechanizm loterii jest prosty. Wystarczy kupić piwo Warka Jasne Pełne w promocyjnej butelce lub puszce i sprawdzić czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się nadruk informujący o nagrodzie. Wygrane paczki chipsów (Lay’s 80 g, do wyboru w pięciu różnych smakach) odebrać można we wszystkich punktach sprzedaży, biorących udział w promocji. Wyszukiwarka sklepów znajduje się na stronie www.warka.com.pl. Loteria startuje 1 lipca, a kapsle i zawleczki można wymieniać na nagrody do 31 października.

To już trzecia taka wspólna akcja Warki z Lay’s. Poprzednie cieszyły się dużym zainteresowaniem konsumentów, potwierdzając, że piwo i chipsy to połączenie idealne. 

Tegoroczną loterię wspierać będzie kampania telewizyjna w ogólnopolskich kanałach, startująca od połowy lipca. Spot reklamowy, podkreśla jak doskonałe połączenie stanowią piwo i chipsy, a utrzymany jest w klimacie Planety Warka – wyimaginowanego miejsca, w którym spełniają się męskie marzenia. Działania promocyjne wokół loterii obejmą także kampanię w serwisach VOD i w social mediach oraz dedykowane materiały w punktach sprzedaży. Na czas trwania loterii uruchomiona została specjalna infolinia konsumencka (tel. 22 100 40 77), a szczegóły i pełny regulamin promocji można znaleźć także na stronie www.warka.com.pl.

– Piwo i chipsy do doskonale uzupełniający się zestaw, idealny na męskie spotkania, wspólne oglądanie meczów i wiele innych okazji, bliskich facetom. Loteria z Lay’s świetnie wpasowuje się w świat Planety Warka – w końcu to miejsce, w którym męskie potrzeby stoją na pierwszym miejscu. Wierzymy, że konsumenci Warki będą w nadchodzącym sezonie zadowoleni – mówi Tomasz Król, Marketing Manager Warki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za organizację loterii odpowiada G3. Kreację komunikacji stworzyła agencja LVOV. Działania w kanale digital i w social mediach realizuje agencja The Digitals, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotów jest Papaya, a postprodukcją zajął się Televisor. Opakowania i POSM zaprojektowało Studio Global. Wsparcie PR zapewnia Roots PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing