Loteria Warki trwa od 1 listopada 2021 do 31 stycznia 2022. Aby wziąć w niej udział, należy kupić piwo Warka Jasne Pełne, Warka Strong, Warka Radler 0,0% lub Warka Radler 3,5% (butelka lub puszka) i zarejestrować dowód zakupu na stronie warka.com.pl lub w aplikacji Messenger, w której stworzone zostały chatboty do rejestracji paragonów.
W promocji codziennie do wygrania są wyjątkowe nagrody gamingowe: pakiety wyjazdowe na turniej Intel Extreme Masters Katowice 2022, konsole Xbox X-Series – limitowana edycja Planet of Gamers by Didiusz, słuchawki SPC Gear VIRO Onyx White wraz z plecakiem SPC Gear Drawstring Accessory Bag oraz myszki SPC Gear GEM wraz z plecakiem SPC Gear Drawstring Accessory Bag.
Zobacz również
– Warka coraz bardziej umacnia swoją pozycję w świecie gamingu. Stworzona przez nas na początku roku platforma Warka Planet of Gamers pozwoliła nam dotrzeć do 43% fanów gamingu, z czego aż do 50% z grupy 18-24. To dla nas świetny pretekst do tego, aby dalej rozwijać gamingowe aktywności, czego przejawem jest loteria, do której udało nam się zaprosić uznanych i sprawdzonych partnerów ze świata gamingu – ESL Polska oraz SPC Gear – mówi Marcin Drożyński, senior brand manager Warki.
Loteria to jednak nie wszystko. Po raz pierwszy w Polsce na rynku pojawiły się unikalne puszki piwa dedykowane fanom gamingu. Piwa Warka Jasne Pełne trafiły na półki w puszkach z charakterystycznymi gamingowymi elementami. Akcji towarzyszy również szeroko zakrojona kampania w kanale digital i na display’u oraz działania w punktach sprzedaży.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za organizację loterii odpowiada G3. Kreację komunikacji stworzyła 2012 Agency, które odpowiedzialna jest również za działania w kanale digital i w mediach społecznościowych. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Opakowania stworzyła agencja Cream. Wsparcie PR agencja HOPE.