Piwo z Warki w staropolskim duchu
Warka Strong to wyjątkowe piwo, którego oryginalna receptura powstała w wareckim browarze. Tradycjami nawiązujące do staropolskiej sztuki warzenia piw treściwych i bogatych w smaku. Od początku cieszy się uznaniem smakoszy, wpisując się jednocześnie w strategię rozwoju Grupy Żywiec, stale poszerzającej portfolio piwnych specjalności.
Unikalna receptura Warki Strong oparta jest na kompozycji dwóch słodów jęczmiennych: pilzneńskiego i ciemnego prażonego. Dzięki takiej kombinacji w tradycyjnej technologii warzenia powstaje piwo o mocnym, charakterystycznym smaku i wyraźnej bursztynowej barwie, podkreślonej dodatkowo wysoką przejrzystością. Miłośnicy piwnych specjalności cenią bogaty, lekko słodki smak Warki Strong oraz moc wyrazu, którą zyskuje dzięki zawartości alkoholu 6,5 proc..
Zobacz również
Warka Strong w TV
Na początku tego roku odświeżone zostało opakowanie Warki Strong. Nowa szata graficzna zyskała charakterystyczne logo, które podkreśla przynależność do rodziny Warki. Czarny i złoty kolor oraz siedem gwiazdek symbolizujących wyjątkowość i najwyższą jakość, podkreślają dodatkowo premiowy charakter marki.
Warka Strong wraca na ekrany TV w kampanii ATL, która startuje 24 listopada 2014 r. W nowym spocie marka przypomina unikalną recepturę, której zawdzięcza swoją wyjątkowość. Reklama będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich i tematycznych telewizji. Kampanii towarzyszyć będą także dedykowane materiały w punktach sprzedaży.
Za kreację spotu odpowiada agencja JUST. Spot wyprodukowany został przez OPUS Film. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest. Działania PR dla marki Warka prowadzi agencja Roots PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing