Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Warner Bros. Discovery w Polsce zmniejsza swój ślad węglowy

O autorze
2 min czytania 2022-12-09

Warner Bros. Discovery w Polsce podejmuje działania w celu ograniczania emisji CO2e i zwiększenia oszczędności energii elektrycznej. Do 31 marca 2023 r. organizacja będzie prowadzić pilotażowy program pracy zdalnej w piątki – w te dni firma będzie dążyć do maksymalnego zredukowania zużycia energii w swoich budynkach. Po okresie trzech miesięcy nadawca zweryfikuje efektywność inicjatywy w spełnianiu proekologicznych założeń. Warner Bros. Discovery w Polsce w ramach działań mających na celu zmniejszenie śladu węglowego przeprowadziła już w swoich biurach m.in. optymalizację działania wentylacji i klimatyzacji, modernizację systemu ich monitoringu i sterowania oraz instalację energooszczędnego oświetlenia LED.

Hybrydowy model pracy – 3 dni stacjonarnej oraz 2 dni zdalnej tygodniowo – został wprowadzony w organizacji jesienią 2021 roku. Dotychczas nadawca nie precyzował, w które dni należy wykonywać obowiązki zawodowe poza biurem. Zgodnie z nowymi założeniami zespoły Warner Bros. Discovery – których specyfika pracy pozwala na realizację aktywności zawodowych w domu – będą pracować zdalnie w piątek i jeden inny wybrany dzień tygodnia. W trakcie pilotażowego okresu trzech miesięcy nadawca będzie maksymalnie optymalizować zużycie energii elektrycznej w swoich budynkach m.in. przez wyłączenie zasilania w poszczególnych pionach budynków w ostatni roboczy dzień tygodnia.

– Ograniczenie zużycia energii elektrycznej, a tym samym naszego śladu węglowego jest wyzwaniem, które podejmujemy z dużym entuzjazmem. Sukcesywnie wdrażamy w biurach w Polsce działania proekologiczne, w tym ograniczające zużycie prądu – wierzymy, że realizacja zadań naszych zespołów w ramach pracy zdalnej w piątki szybko przybliży nas do założonych celów – podkreśla Katarzyna Rozbiewska, administration unit director w Warner Bros. Discovery w Polsce.

Inicjatywa zmniejszania śladu węglowego Warner Bros. Discovery obejmuje także m.in. instalacje systemu umożliwiającego automatyczne wyłączanie zasilania urządzeń stacjonarnych lub wprowadzania ich w stan uśpienia w godzinach wieczornych i nocnych, optymalizację pracy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz modernizację systemu ich monitoringu i sterowania, obniżenie zakresów temperatury klimatyzacji i ogrzewania w budynkach, instalację nowej centrali wentylacyjnej oraz wymianę oświetlenia we wszystkich budynkach – w tym w pomieszczeniach takich jak garaże, klatki schodowe czy toalety – na energooszczędne LED.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warner Bros. Discovery podejmuje szereg innych działań proekologicznych. Są to m.in.:

• Zakończony we wrześniu 2022 roku pilotażowy projekt instalacji fotowoltaiki w hubie technologicznym firmy. Na dachach dwóch budynków zamontowano w sumie 94 panele fotowoltaiczne, a łączna moc instalacji wynosi 35,5 kW. Organizacja traktuje ekoinwestycje długoterminowo – montaż niemal 100 paneli fotowoltaicznych to dobry początek efektywnej strategii dywersyfikacji źródeł energii oraz element szeroko zakrojonej strategii odpowiedzialnego biznesu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

• Dwie akcje sadzenia drzew – przez zespół w Krakowie oraz we współpracy z Posadzimy.pl. Zasadzono w sumie ponad 2100 roślin, które zajmują ponad 2331 m2, pochłoną ponad 12 600 kg CO2 i wyprodukują tlen dla ponad 1400 osób w ciągu roku. Dzięki akcji sadzenia nadawca zwraca środowisku drewno, z którego wyprodukowano ponad 121 800 kg papieru.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

• Montaż 4 uli na dachu siedziby głównej w Warszawie, w których zamieszkało 80 tysięcy pszczół. Ich liczba w sezonie osiągnęła ponad 240 tysięcy. Zapylają one rośliny w promieniu 3 km.

• Funkcjonowanie grupy pracowniczej „GreenD”, w ramach której pracownicy działają na rzecz budowania świadomości dotyczącej środowiska naturalnego, klimatu i ochrony przyrody. Grupa „GreenD” angażuje się w promocję takich tematów jak recykling, zero waste, zdrowy styl życia, eko produkty oraz redukcja plastiku. Dzięki grupie „GreenD” wprowadzono w firmie pięciofrakcyjną segregację śmieci, wodę w szklanych butelkach oraz recykling baterii, doprowadzono do zniknięcia jednorazowych plastikowych sztućców, naczyń i pudełek, a także wprowadzono więcej propozycji wegetariańskich w menu pracowniczej stołówki.