Tym samym kończy się Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola, które to właśnie z Warszawy ruszyły grudniowym konwojem w Polskę. Na obecnych czeka możliwość wykonania personalizowanej puszki Coca-Cola i zdjęcia z kultowym, współczesnym pojazdem Świętego Mikołaja.
Prawie 14,5m długości, ponad 4m wysokości, 450-konny silnik i 13-biegowa skrzynia. Oświetlona 160 metrami światełek ledowych i ponad 6 tysiącami punktów świetlnych tworzy niepowtarzalną świąteczną atmosferę. 21 grudnia w godzinach 15:00 – 21:00 ciężarówka Coca-Cola zagości na płycie Zimowego Narodowego w Warszawie. Wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w tym wydarzeniu, obejrzeć z bliska jedną z legendarnych amerykańskich ciężarówek i wspólnie poczuć atmosferę nadchodzących Świąt. Z tej właśnie okazji dla pierwszych 1 000 osób wstęp na Zimowy Narodowy jest bezpłatny.
Zobacz również
W tym roku w partnerstwie z Zimowy Narodowy zapraszamy mieszkańców stolicy na wyjątkowe, bo dodatkowe spotkanie w ramach zakończonej Świątecznej Trasy Ciężarówek Coca-Cola. To nasz wspólny ukłon w stronę Warszawy, której chcemy podarować radość, zgodnie z misją Coca-Cola. Przypominamy w ten sposób o prawdziwym duchu Świąt, o tym, co najważniejsze: celebrowaniu bycia razem – podkreśla Wojciech Dubasiewicz, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
O tym, jak świąteczne ciężarówki Coca-Cola zagościły w sercach Polaków i stały się elementem świątecznej tradycji świadczy ogromne zainteresowanie eventami, na których się pojawiają. Selfie z czerwoną ciężarówką Coca-Cola jest dziś obrazem Świąt tak, jak dla poprzedniej generacji było nim zdjęcie na kolanach Świętego Mikołaja w przedszkolu. Takie wydarzenia w prosty sposób pokazują jakie mamy różnice między pokoleniami, a jednocześnie jak są one do siebie podobne.
Przejazd ciężarówek przez Polskę to tylko jeden z elementów świątecznej kampanii marki. Na początku listopada Coca-Cola zaskoczyła konsumentów wyjątkową niespodzianką – limitowaną edycją Coca-Cola 0,5l. Dzięki specjalnej etykiecie każdy, w ciągu zaledwie sekund, wyczaruje na butelce Coca-Cola czerwoną, świąteczną kokardę. Ponadto, konsumenci znajdą również kolekcjonerskie grafiki na puszkach 330ml i 250ml, prezentujące wizerunek Świętego Mikołaja i świąteczne ciężarówki Coca-Cola. To wszystko, by przybliżyć magię Świąt i dzielić się radością.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing