W ramach inicjatywy, na ścianach pojawiły się pokrzepiające hasła, które chociaż na chwilę mają wprawić przechodniów w lepszy nastrój. Na Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy przy Brackiej 25 oraz przy Rondzie ONZ znajdziemy hasło „Będzie dobrze :)”. Na „Patelni” przy stacji metra Centrum, udostępnionej przez m.st. Warszawa, ujrzymy „Jeszcze będzie przepięknie!” oraz „Warszawo, będzie dobrze”.
Czwartą lokalizacją, w której będzie można spotkać przekaz pomysłodawców, jest ul. Waryńskiego 3 przy metrze Politechnika. Przechodnie i zmotoryzowani przemieszczający się w tej okolicy powinni wypatrywać optymistycznego hasła „Głowa do góry!”.
Zobacz również
Wszystkie murale powstały równolegle, a pomysły na hasła zostały wyłonione spośród propozycji zespołu Good Looking Studio.
Każdy, kto nie może sobie pozwolić na zostanie w domu, może w najbliższych tygodniach zobaczyć murale na żywo, potem zostaną one zamalowane.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Czujemy, że w mediach wszelkiego rodzaju jest przesyt negatywnych informacji, czarnych statystyk oraz wizji kryzysu postpandemicznego. W związku z tym chcieliśmy dać mieszkańcom Warszawy coś pozytywnego, jakieś światełko w tunelu i nadzieję na lepsze jutro. Koncept jest do bólu prosty. Namalowaliśmy bardzo czytelne i ogromne hasła na naszych najlepszych ścianach w centrum Warszawy. Tło haseł miało być optymistyczne – wyraziste i żywe. Hasła są pokrzepiające i pozbawione jakiegokolwiek zabarwienia politycznego czy religijnego. Są dla każdego – niezależnie od wieku, wiary, przekonań politycznych czy narodowości. Dodatkowo, na ścianach pojawia się uśmiech w postaci dwukropka i nawiasu jako symbol komunikacji, na którą musieliśmy się z dnia na dzień przestawić. Uśmiech, nawet wirtualny, to nadal uśmiech. Zachęcamy do fotografowania i dzielenia się zdjęciami murali w mediach społecznościowych. Dziś wszyscy potrzebujemy pozytywnych emocji bardziej niż zwykle – mówi Piotr Ruszkowski, dyrektor kreatywny Good Looking Studio i pomysłodawca inicjatywy.
Murale z hasłami są kontynuacją działań CSR Good Looking Studio. Na początku kwietnia, przy współpracy z portalem NaTemat.pl, powstał mural na warszawskiej Tamce, będący hołdem dla pracowników opieki zdrowotnej. Kolejnym, zrealizowanym w kwietniu projektem społecznym, są ręcznie malowane grafiki w Centralnym Szpitalu Klinicznym MSWiA w Warszawie. Pojawiły się one na nowo powstałej śluzie odkażającej oddziału, który został przystosowany do przyjęcia pacjentów zakażonych koronawirusem.