Wpisująca się w historię Hotelu Bristol komunikacja będzie opowiadać o kultowych miejscach stworzonych z myślą o gościach, którzy poszukują niezapomnianych wrażeń – chcą dać się zaskoczyć i oczarować.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Hotel Bristol Column Bar
W nadchodzących miesiącach można spodziewać się wielu aktywacji, które m.in. w okresie letnim skupią się na komunikacji Lane’s – baru serwującego mistrzowskie koktajle i niszowe giny w wyrafinowanej, ale równocześnie niezobowiązującej atmosferze. Komunikacja obejmie także Café Bristol oraz champagne bar Belle Epoque, który znajduje się na tarasie hotelu.
Hotel Bristol Lane’s Gin Bar
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Współpraca z warszawskim Hotelem Bristol to dla nas ogromne wyróżnienie i zaszczyt. Opowiadając o tym wyjątkowym miejscu, chcemy pokazać, że to nie tylko zabytkowy budynek, ale również wspaniałe miejsce spotkań, gdzie kunszt i historia na każdym kroku przeplatają się z nowoczesnością – mówi Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont.
Współpraca została nawiązana poprzez rozstrzygnięcie przetargu i ma charakter stały.