Hotel Marriott w Warszawie to jeden z bardziej rozpoznawalnych budynków w stolicy. Codziennie przykuwa uwagę turystów, chociażby ze względu na swoje położenie, ponieważ mieści się tuż obok Dworca Centralnego. Hotel słynął także z tego, że lubili w nim przebywać, np. amerykańscy prezydenci, którzy odwiedzali Polskę.
Jak informuje „Rzeczpospolita”, hotel stracił prawo do posługiwania się swoją nazwą. Wykluczono go także z amerykańskiej sieci Marriott Bonvoy. Rzecznik sieci na region Europy Wschodniej, Katarzyna Gospodarek, uspokaja jednak, że sieć nie opuszcza całkowicie Polski.
Zobacz również
Współpraca pomiędzy amerykańska siecią a spółką LIM Center, do której należy warszawski Marriott, była poddana wnikliwej analizie. Pomiędzy Marriott Bonvoy a polską spółką toczyły się sprawy sądowe, które dotyczyły m.in. rozliczeń finansowych z okresu pandemii. Ostatecznie zadecydowano o zakończeniu współpracy.
PS „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio”: ruszyła kampania wspierająca branżę hotelarską
Kampania „Tak jak lubisz. Bezpośrednio” promuje ideę rezerwacji bezpośrednich w branży hotelowej. Profitroom za jej pomocą chce pokazać, że rezerwacja noclegów bezpośrednio na stronach internetowych ośrodków przynosi szereg korzyści zarówno hotelarzom, jak i podróżującym turystom.
PS2 Wieszaki z misją: charytatywna akcja Armii Zbawienia w hotelu w Sao Paulo
W jednym z brazylijskich Hoteli Sheraton, przeprowadzono nietypową akcję charytatywną. Goście mogli zostawiać różne części garderoby na specjalnie przygotowanych wieszakach.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing