TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Warszawski hotel Marriott traci prawo do posługiwania się swoją nazwą

Warszawski hotel Marriott traci prawo do posługiwania się swoją nazwą
Hotel Marriott w Warszawie traci prawo do korzystania ze swojej dotychczasowej nazwy. Taką informację przekazała mediom Katarzyna Gospodsrek, rzecznik sieci Marriott Bonvoy na region Europy.
O autorze
1 min czytania 2024-08-07

Hotel Marriott w Warszawie to jeden z bardziej rozpoznawalnych budynków w stolicy. Codziennie przykuwa uwagę turystów, chociażby ze względu na swoje położenie, ponieważ mieści się tuż obok Dworca Centralnego. Hotel słynął także z tego, że lubili w nim przebywać, np. amerykańscy prezydenci, którzy odwiedzali Polskę.

Jak informuje „Rzeczpospolita”, hotel stracił prawo do posługiwania się swoją nazwą. Wykluczono go także z amerykańskiej sieci Marriott Bonvoy. Rzecznik sieci na region Europy Wschodniej, Katarzyna Gospodarek, uspokaja jednak, że sieć nie opuszcza całkowicie Polski.

Współpraca pomiędzy amerykańska siecią a spółką LIM Center, do której należy warszawski Marriott, była poddana wnikliwej analizie. Pomiędzy Marriott Bonvoy a polską spółką toczyły się sprawy sądowe, które dotyczyły m.in. rozliczeń finansowych z okresu pandemii. Ostatecznie zadecydowano o zakończeniu współpracy.

PS „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio”: ruszyła kampania wspierająca branżę hotelarską

Kampania „Tak jak lubisz. Bezpośrednio” promuje ideę rezerwacji bezpośrednich w branży hotelowej. Profitroom za jej pomocą chce pokazać, że rezerwacja noclegów bezpośrednio na stronach internetowych ośrodków przynosi szereg korzyści zarówno hotelarzom, jak i podróżującym turystom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2 Wieszaki z misją: charytatywna akcja Armii Zbawienia w hotelu w Sao Paulo

W jednym z brazylijskich Hoteli Sheraton, przeprowadzono nietypową akcję charytatywną. Goście mogli zostawiać różne części garderoby na specjalnie przygotowanych wieszakach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing