Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Warszawski lokal ma szansę na restauracyjnego Oscara

Warszawski lokal ma szansę na restauracyjnego Oscara
Warszawska restauracja Elixir by Dom Wódki, jako jedyna z Polski, została nominowana do prestiżowego konkursu „World Restaurant Awards 2019”, który jest nazywany Oscarami dla gastronomii.
O autorze
1 min czytania 2019-02-08

Restauracja Elixir by Dom Wódki została nominowana do konkursu „World Restaurant Awards 2019”, zwanym inaczej restauracyjnymi Oscarami. Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się 18 lutego br. w Paryżu.

O prestiżowy tytuł walczą topowe restauracje z kilkudziesięciu krajów na 5 kontynentach, takie jak np. duńskie Geranium, hiszpańskie Celler de Can Roca czy amerykańskie Eleven Madison Park i Peter Luger Steak House.

Z kolei w jury znaleźli się znani szefowie kuchni, krytycy kulinarni, dziennikarze oraz blogerzy – m.in. Massimo Bottura z Osteria Francescana, uznanej za najlepszą restaurację 2018 roku, czy Clair Smith, prowadząca The Gordon Ramsay Restaurant w Londynie.

Warszawska restauracja Elixir by Dom Wódki powstała w 2015 roku i mieści się przy Pl. Teatralnym. Lokal specjalizuje się w nowatorskiej interpretacji kuchni polskiej i łączeniu jej z wysokoprocentowymi alkoholami. Elixir by Dom Wódki jest też pierwszą restauracją na świecie, która stworzyła kartę menu w oparciu o zasady food&vodka pairing.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

zdjęcia: facebook.com/domwodki

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Jakie wydarzenia w 2018 roku najbardziej wpłynęły na marketing w branży gastronomicznej? Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się ona mierzyć w 2019 roku oraz jakie technologie i trendy będą miały istotny wpływ na marketing w tej branży w Polsce w 2019 roku?