Precyzyjny dobór grup docelowych w kampaniach e-mailingowych, lead nurturing, przyszłość dla rynku e-commerce, zamiana odmów w sprzedaż, czy komunikacja w Internecie w kontekście zmian prawa z 25 grudnia 2014, to tylko niektóre z tematów, które będą omawiane podczas warsztatów. W gronie prelegentów zobaczymy m.in. Dyrektorów Zarządzających z SARE, INIS, mrTarget oraz doświadczoną trenerkę biznesu Katarzynę Porembską. Celem warsztatów jest znalezienie odpowiedzi na pytanie „Dlaczego sprzedaż jest nieefektywna” i pokazanie sprawdzonych rozwiązań ze świata e-biznesu na przykładzie case study – Mennicy Staropolskiej.
8 miast w Polsce, 8 dni i ponad 40 godzin warsztatów ze specjalistami z branży e-mail marketingu, to interesująca propozycja dla każdego kto szuka skutecznych rozwiązań.
Zobacz również
Tu będziemy:
3.03 – WROCŁAW
10.03 – KATOWICE
17.03 – ŁÓDŹ
24.03 – POZNAŃ
8.04 – WARSZAWA
16.04 – KRAKÓW
23.04 -SZCZECIN
30.04 – GDAŃSK
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zajrzyj na ess2015.pl lub napisz [email protected]
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing