TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Warsztaty telewizyjne TeleTOON+ w GG – case study

TeleTOON+ we współpracy z GG Network S.A., producentem popularnego komunikatora GG (d. Gadu-Gadu) wykorzystało w internetowym konkursie „Warsztaty Telewizyjne” rozwiązania oparte na numerze i aplikacji GG.
O autorze
1 min czytania 2012-11-22

W dniach 8 października – 4 listopada telewizja teleTOON+ przeprowadziła w internecie eliminacje do 2. edycji „Warsztatów Telewizyjnych teleTOON+”. Zadaniem uczestników było przygotowanie dubbingu lub napisów do krótkich filmików z brand heroes kanału przy pomocy specjalnej aplikacji. W szkołach autorów najlepszych prac teleTOON+ zrealizuje warsztaty telewizyjne, podczas których uczniowie dowiedzą się, jak powstają ich ulubione produkcje. Konkurs w formie multimedialnej zabawy kierowany był do dzieci w wieku 6-12 lat i realizowany m.in. na platformie GG.

Dział programistów z GG Team przygotował dla celów kampanii w sieci GG Network specjalne narzędzia. Za obsługę Klienta odpowiadało Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG Network.

W zależności od wersji komunikatora, udostępniono bota graficznego dla użytkowników starszej wersji GG 10,5 i aplikację dla użytkowników nowej wersji komunikatora GG. W ten sposób zapewniono możliwość interaktywnej zabawy dla obu grup.

Rozróżnienie wynika ze specyfiki działania starej i nowej wersji GG, działającej zarówno w wersji na komputer, przeglądarkę i telefony komórkowe. Możliwości nowego GG można niemal dowolnie rozszerzać właśnie dzięki stale zmieniającemu się katalogowi aplikacji. I taką aplikacją była właśnie aplikacja teleTOON+, którą można było bezpłatnie zainstalować w nowym GG.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Użytkownicy starszej wersji GG 10,5 mogli natomiast przystąpić do internetowej zabawy z video pisząc na nr bota GG:707 teleTOON+. Po otworzeniu okna rozmowy pojawiała się grafika zgodna ze stylistyką całej kampanii, tożsama z grafiką wyświetlaną w aplikacji w nowym GG. Użytkownik, nie opuszczając GG, mógł wziąć udział w zabawie przygotowanej przez teleTOON+. Polegała ona na nagraniu i zmontowaniu krótkiego filmu video w formie kreskówki. Całość odbywała się on-line i sprowadzała do nagrania, podłożenia głosu przez użytkownika dla animowanej na ekranie postaci komiksowej i/lub wstawienia własnych autorskich, pomysłowych napisów w filmie.

Umiejętnie wykonane tym sposobem video w kilka klików można było opublikować w sieci i następnie podzielić się nim ze znajomymi dzięki unikalnemu linkowi prowadzącemu do filmu. TeleTOON+ dla urozmaicenia udostępnił kilka różnych filmików do wyboru, stanowiących podstawę montażu on-line przez internautę. Efekt końcowy zależał już od pomysłowości i nierzadko poczucia humoru autora.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bot graficzny i aplikacja były wspierane przez szeroką kampanię promocyjną widoczną w komunikatorze GG.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się