Tyskie z Browarów Książęcych będzie sprzedawane w butelkach o pojemności 500 ml w wybranych sklepach Żabka do 17 sierpnia na terenie całej Polski, a następnie w wybranych sklepach na południu kraju. Piwo, bardzo popularne w latach 90. i 00., wraca w opakowaniach nawiązujących do przeszłości tej marki. Na owalnej etykiecie centralne miejsce zajmuje czerwona szarfa z nazwą Tyskie, nad którą góruje korona, a całość otacza ornament. Bogato zdobiona etykieta nawiązuje do historii Tyskich Browarów Książęcych, a komunikacja marki do sentymentu, który Tyskie z Browarów Książęcych wywołuje u konsumentów.
Zobacz również
– Jeśli dziś mówimy o piwie Tyskie, to mamy na myśli Tyskie Gronie, które narodziło się w 1987 i stało się flagowym piwem tej marki. Starsze od niego piwo Tyskie Książęce było mocniejsze i miało wyraźniej zarysowaną goryczkę. I stałe grono wiernych konsumentów – zwłaszcza na Śląsku i w Małopolsce. Teraz, po ponad 8 latach nieobecności, wraca jako Tyskie z Browarów Książęcych, warzone według tamtej tradycyjnej receptury. To ukłon marki w stronę tych, którzy za tym charakternym smakiem piwa tęsknili – mówi Leszek Popiołek, piwowar Browarów Tyskich.
Marka Kompanii Piwowarskiej będzie promowana głównie w województwie śląskim z wykorzystaniem działań PR (relacje z blogerami, mediami, artykuły w prasie) oraz kanałów własnych marki (social media i komunikacja wewnętrzna).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing