Wawel rusza z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej

Właśnie wystartowała kampania reklamowa Mieszanki Krakowskiej, w której został zaprezentowany nowy, innowacyjny, okrągły kształt znanych owocowych galaretek w czekoladzie marki Wawel. Kampanię przygotowała agencja BeDigital.
O autorze
1 min czytania 2022-06-22

Producent słodyczy Wawel, korzystając ze swojego doświadczenia lidera sprzedaży galaretek w czekoladzie na wagę, postawiła na innowację w tej kategorii. Do klasycznej Mieszanki Krakowskiej dołącza nowy kształt – okrągły – podkreślający lekkość i naturalność kultowego produktu. W tej wyjątkowej formie poleca się w dwóch kuszących smakach: egzotycznego ananasa i soczystej maliny, oblanych szlachetną ciemną czekoladą Wawel. Nowa Mieszanka Krakowska na okrągło dostępna jest w opakowaniach 1 kg oraz w sprzedaży na wagę.

Komunikacja marketingowa pysznej nowości została wsparta poprzez ogólnopolską kampanię. Za kreację,  produkcję spotu i  komunikację, odpowiadała agencja mediowo-kreatywna BeDigital.

W aktualnej kampanii zależało nam przede wszystkim na podkreśleniu nowego, innowacyjnego kształtu Mieszanki Krakowskiej – popularnej galaretki w czekoladzie – oraz okazji jej konsumpcji – „tylko dla mnie”. W nowym spocie, wraz z agencją BeDigital, połączyliśmy innowacyjną formę podania z tradycyjną recepturą opartą tylko na dobrych składnikach. Okrągły kształt Mieszanki Krakowskiej na okrągło nawiązuje do lekkości i naturalności produktu – mówi Sylwia Warnecka, category manager w firmie Wawel.

Rozpoczynające się działania marketingowe obejmują również OOH (citylighty oraz billboardy), prasę, platformę YouTube, social media oraz ekrany startowe w bankomatach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing